De dag van koning Louis en Oe - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu De dag van koning Louis en Oe - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

De dag van koning Louis en Oe

Door: shantiwelpen

04 Juli 2011 | Nederland, Dordrecht

Vanochtend nadat we wakker zijn geworden hebben we ochtendgymnastiek gedaan. Na het ontbijt kwam koning Louis, de aap. Hij was zijn kroon kwijt. Om hem op te vrolijken hebben we allemaal muziekspelletjes gedaan, bijvoorbeeld lekker op de playstation. Na het eten en het rustuur kwam Oe de schilpad vertellen dat hij zijn hoofddeksel kwijt was en of we die in het zwembad wilden gaan zoeken. Het water was heel koud, ook het water om onze haren mee te wassen. Thuis gingen we lekker spaghetti eten.

Groetjes van de paarse shanti's

Noot van de leiding, s avonds hebben ww jungledieren gemaakt van klei en de kinderen weten het natuurlijk nog niet maar vanavond is het nachtspel
De kinderen hebben trouwens vanmorgen al lekker wat langer geslapen.

• 04 Juli 2011 - 17:35

Angelina, Rene, Will:

HAi meisjes,
    Roos, Floreanne en Adriana,
    Gezellige dag is het weer geweest vandaag. Jammer dat het water zo koud was. MAar wel lekker om even je haar te hebben kunnen wassen. Was het een buiten zwembad? VAst ook heel gezellig in de ochtend met de muziek spelletjes. Wat is dat me die dieren in de jungle die steeds maar van alles kwijt raken. Hoe komt dat toch?
    Wel een creatief dagje met muziek en ook nog kleien. En vanavond...........
    Hoop dat jullie matjes hard genoeg zijn om goed te kunnen slapen. Anders moeten jullie ze een langer tijdje nog even bij laten vullen.

groetjes van mama, papa en William

• 04 Juli 2011 - 18:26

Oma Noelle:

wat staan jullie leuk op de foto.

• 04 Juli 2011 - 19:02

Papa Van Dhaylinn:

hallo dhaylinn was het zwemmen lekker koud, zijn de wilde diern een beetje lief voor jullie allemaal, iedergeval nog leuke spannende avond en tot morgen kanjer
    gr papa virginia keynai en lhyam

• 04 Juli 2011 - 20:15

Peter & Siny/ Noreen:

Hoi Noreen,
    Hoe gaat het met mijn grote lieve kleine hele grote kleine lieve schat? Vandaag was een niet-schooldag, geen turnen of gym of hoe heet dat daar ook al weer. Was het bij julie ook mooi weer? We missen je allemaal en als je weer terug bent krijg je extra snoep oh nee extra knuffels. Hopleijk ben je niet zo moe van dat laat naar bed gaan zodat je de rest van de vakantie in je bed blijft liggen. Want dan missen we je niet één week maar zes weken. Veel plezier met de blinddoeken en diersporen. ik ga zo vragen aan de cvia's of ze je ook missen. En veel lachen en giechelen he, want volgens mij mag je daar veel meer dan van de schooljuffen op school. Tot gauw. Knuffels van ons allemaal. pappa, mamma, larissa en tessa.

• 04 Juli 2011 - 20:19

Vera:

Hallo Iteke,

Jouw mama heeft de wibesite aan me doorgemailt. Wat leuk dat je nu op kamp bent. Aan het weer zal het niet liggen. Wat een leuke groepsfoto. Ik zie dat jullie veel plezier hebben. Al die activiteiten.....geniet er maar van met elkaar.

Dooeeeiiiiiiiiiii
    Vera

• 04 Juli 2011 - 21:53

Ronald & Mary:

Ha die Rebecca,
    Wat een spannende dingen doen jullie allemaal zeg. En wij maar denken dat jullie 's avonds netjes op tijd in jullie bedjes liggen!
    We zijn heel benieuwd hoe het nachtspel was, vast supergriezelig...
    Nog heel veel plezier de komende dagen.
    Toedeledokie, papa, mama, Nathan en Minoes

• 05 Juli 2011 - 05:42

Mama Van Tessa:

Tessa vindt het heel jammer dat zij dit moet missen. Woensdagavond wil ze weer komen. Dan doen jullie vast ook nog veel leuke dingen. We houden het blog bij.

Jeannet & Tessa

• 05 Juli 2011 - 05:49

Nicole Mama Van Noël:

Wat een leuke foto's! Het verslag is ook erg leuk om te lezen.
    Tot gauw, we missen je hoor!

Liefs van mama en papa

• 05 Juli 2011 - 06:14

Mama Van Maaike:

Hoi Maaike, oe de scildpad had een een lekkere dag uitgekozen om zijn hoofddeksel kwijt te raken zeg! Ik ben benieuwd waarom jullie met koud water haren moesten wassen, maar dat hoor ik vast nog wel.
    Tamara is nu bij oma aan het logeren en alleen Jasper is nu nog thuis. Het is dan wel saai aan tafel hoor, zo met zijn 3en! Geniet vandaag van het mooie weer, dat doen wij ook!
    Groetjes mama en een dikke knuffel van Jasper!

• 05 Juli 2011 - 07:33

Jolanda:

Hai Jill,
    Wat leuk al die spelletjes die jullie doen, en gezwommen in heel koud water... brrrr. Jullie hebben wel gelukkig mooi weer.
    Ik zal dit op de voet blijven volgen.
    Veel plezier weer vandaag. Ook voor alle andere natuurlijk.

• 05 Juli 2011 - 07:40

Willemieke:

Ha meiden en leiding,

Leuke foto's, ziet er allemaal weer heel gezellig uit ! En hebben jullie lekker geslapen?

Groetjes maar weer

• 05 Juli 2011 - 09:00

Anita,mama Van Julie:

Hallo allemaal,
    Volgens mij hebben jullie heel veel plezier. Het ziet er op de foto's heel gezellig uit. Gelukkig liggen jullie iedere avond lekker op tijd in bed : ) en zijn jullie, wanneer we jullie zaterdag komen halen, helemaal niet moe. Lieve Julie, het is wel heel erg stil zonder jou in huis hoor. Je zus heeft het ook erg leuk op het kamp. Je moet een dikke knuffel hebben van die lieve kleine hamster van je.
    Dikke kus van mama en de groetjes aan iedereen

• 05 Juli 2011 - 11:02

Moeder Van Liselotte:

Dag snoepje van me, blij te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. Ik heb gisteren aan Geert je kaplaarzen en regenjas meegegeven, want vrijdag wordt het volgens de weersberichten een natte dag. Maar tot die tijd blijft het waarschijnlijk heerlijk kampweer, dus geniet er maar lekker van! Papa en ik zijn vandaag aan het werk, en Paul is bij opi en nenek. Die gaan lekker naar Scheveningen, daar is het wel weer voor! Heb je onze kaart al gekregen?
    Dag lieve schat, dikke knuf van papa, mama en Paul

• 05 Juli 2011 - 11:14

Rene:

Hoi Joëlle

IK zou laten weten of ik geslaagd ben, maar helaas niet.... papa kan volgende week weer examen doen...

dikke knuffel papa

• 05 Juli 2011 - 12:11

Tessa:

hoi ,

leuk wat jullie gaan doen en deden ik ga vandaag zwemmen.
    tessa

• 05 Juli 2011 - 13:02

Papa Van Carlijn:

Wat een leuke groeps foto!!! Jullie boffen wel met het weer en nu maar hopen dat het zo blijft tot zaterdag. Veel plezier met alle activiteiten en een knuffel voor Carlijn XXX

• 05 Juli 2011 - 14:18

Pappie Van Liselotte:

Jeetje peetje wat hebben jullie een ontzettende mazzel met het weer! Echt weer om allemaal leuke buitendingen te doen!

En aan de foto's te zien, hebben jullie heul veul plezier. Heel fijn om te zien, voor een eenzame vader op kantoor :-)

Lieve Liesje, geniet ervan en ik zie je gauw weer. En ondertussen lees je gewoon telkens van ons. Op een kaartje of op de site.

X van je Ouwe Vader

• 05 Juli 2011 - 16:42

Mamma Van Sabrina:

hoi sabrina vandaag hebben we je kaartjes gehad dank je voor de kusjes wat leuk heb je het daarzo he ! en mooi weer dag schat tot zaterdag groetjes van daniel en tessa en van mij een hele dikke kus

• 05 Juli 2011 - 17:46

Peter & Siny/ Noreen:

Voor Noreen,
    Het adres voor de kaart van Nina is:
    Nina Pop
    Mozartlaan 19
    2264 VJ Leidschendam

• 05 Juli 2011 - 17:57

Mama Van Carlijn:

Lieve Carlijn, en andere shanti meisjes. Het klinkt allemaal wel erg gezellig wat jullie aan het doen zijn. En wat boffen jullie met het weer!
    Wij missen je wel hoor Carlijn. Het is erg stil in huis zonder jou. Ties gaat regelmatig op je kamer kijken of je daar misschien bent, maar helaas ...
    Nog veel plezier voor jullie allemaal en geniet van deze heerlijke week met elkaar.
    Hele dikke kussen voor Carlijn en Kiki

• 05 Juli 2011 - 18:37

Oma Riet En Opa Wim:

Lieve Fleur.
    We hebben je op de foto`s gezien. Jullie hebben het vast heel leuk.Kan je ook nog een beetje slapen ? of liggen jullie steeds te geiten ?
    Nog heel veel plezier met al je vriendinnen en pas goed op jezelf hoor. Veel liefs en dikke kus van opa en oma