De dag van Hathi en shoppen - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu De dag van Hathi en shoppen - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

De dag van Hathi en shoppen

Door: shantiwelpen

Blijf op de hoogte en volg

05 Juli 2011 | Nederland, Dordrecht

Vandaag hebben we minute to win it spelletjes gedaan. Bijvoorbeeld bekertjes stapelen of met een panty om je hoofd flessen omslingeren of appeltjes stapelen. Na het rustuur zijn we met de bus naar de stad gegaan. Daar gingen we het appel ei ruilspel spelen. Ook hebben we met onze 5 euro gewinkeld. Door omstandigheden aten we laat. Bruine bonen, worteltjes, erwten, aardappels en hamburger.

Groetjes van de groene shanti's.

Noot van de leiding. We hebben na het eten nog wat tikspelletjes gedaan en gingen dus iets later naar bed, tijdens dit schrijven rennen ze nog rond

  • 05 Juli 2011 - 18:44

    Willemieke:

    Die panty om je hoofd lijkt me wel wat benauwd met dit weer. We worden wel benieuwd naar de vertragende omstandigheden....

    Groetjes maar weer

  • 05 Juli 2011 - 18:47

    Mireille:

    De aardappelen voor 40 personen werkte niet echt mee

  • 05 Juli 2011 - 18:54

    Daan Ram:

    Ha Lieve Yentl,

    Dat is heel gezellig met de meiden een beetje shoppen. En weer een geweldig avontuur zo met elkaar. Ik heb opa en oma in frankrijk ook op de hoogte gesteld van deze website zodat ze ook mee kunnen lezen wat je allemaal doet op kamp.

    Slaapt de slaapzak een beetje naar tevredenheid? Dikke kus vanuit Den Haag.

    XXXander, Inge en papa.

  • 05 Juli 2011 - 19:08

    Rene, William En An:

    Wat een leuke activiteiten doen jullie en jullie treffen het ook met het weer. Ook is het leuk om de verslagen te lezen.

    Dus ook dit jaar weer een super kamp.

    groetjes
    De thuis blijvers
    Rene, William en Angelina

  • 05 Juli 2011 - 19:22

    Papa Van Dhaylinn:

    hallo dhaylinn heb je leuke spelletejs gespeeld, en was het leuk in de stad
    ben benieuwd wat je gekocht heb,
    je heb iedergval mooi weer.

    wens je een fijne avond en lekker slapen

    gr papa virginia keynai en lhyam

  • 05 Juli 2011 - 19:50

    Ronald & Mary:

    Lieve Rebecca en andere Shanti's,

    Mmmmm, jullie boffen maar. Bruine bonen, worteltjes, erwten. Ben heel benieuwd of julle dat heerlijk opgesmikkeld hebben :-)

    Jullie zijn toch niet vergeten de panty van je hoofd te halen toen jullie naar de stad gingen? Anders schrikt iedereen zich een hoedje. Bankovervallers dragen namelijk ook vaak panty's over hun hoofd ...

    Laten jullie de leidsters en leiders nog een beetje heel? Dat is anders zo zielig voor ze. Ze doen zo veel voor jullie ...

    Geniet maar lekker van het kamp!

    Liefs, Ronald, Mary, Nathan en Minoesje.

  • 05 Juli 2011 - 20:14

    Jolanda:

    Hai Jill, en de andere shanti's.
    Ik lees dat je het appel ei ruilspel hebt gespeeld, dat vind je altijd zo leuk. Ik ben benieuwd wat er allemaal geruild is. En vandaag was weer een mooie dag. Hebben jullie lekker gegeten. Nou xx en morgen kom ik weer even op jullie site kijken.

  • 05 Juli 2011 - 20:38

    Papa Van Joelle:

    Opa en oma vonden het leuk een kaartje te ontvangen...

  • 06 Juli 2011 - 07:15

    Mama Van Maaike:

    Hoi alle shanti's
    Het verslag zag er weer gezellig uit zeg! Waar zijn jullie geeindigd met het ruilspel? De busreis naar de stad was vast niet gezellig met dat warme weer ;-)
    Vanaf vandaag is Tamara weer thuis en is Jasper bij oma. Zo blijven wij ook telkens met andere kinderen aan tafel zitten!
    Nog veel plezier de laatste dagen, we blijven op jullie verslagpagina kijken hoor!

    Groetjes van mama

  • 06 Juli 2011 - 08:17

    Moeder Terra Safanne:

    Hoi Meiden,
    Wat is het toch weer leuk om al die verslagen te lezen en zo op de hoogte te blijven van alle belevenissen die jullie meemaken. Wat ik ook erg leuk vind is dat er dit jaar foto's bij staan.
    Het ziet er allemaal reuze gezellig uit.

    Heel veel plezier nog op kamp en hopelijk nog wat lekker weer.

    Groetjes,
    Dorien

  • 06 Juli 2011 - 08:21

    Anita,mama Van Julie:

    Dag allemaal,
    Wat doen jullie veel leuke dingen! Ik zou er zo maar jaloers op worden. Lieve Julie, dank je wel voor je mooie kaart. Daar stond ook al zo'n leuk verhaal op. Geniet vandaag weer van alles wat jullie gaan doen.
    Heel veel liefs en een dikke kus van mama en papa

  • 06 Juli 2011 - 08:25

    Papa Buschman:

    Hoi alle welpen, het valt niet mee als vader van 3 kinderen ineens zonder te zitten( Kiki op scouting en Lilly en Tobias bij opa en oma).
    Ik mis jullie ontzettend vooral Frederique omdat we haar niet echt horen.
    Ik hoop dat jullie allemaal erg veel lol maken en veel goede stoute dingen doen. Poets erg goed jullie tanden want na een week verwaarlozing is de schade al behoorlijk.(Grapje)

    Dikke kus voor mijn blondje scoutje(s) dus niet alleen voor Kiki maar ook voor mijn kleine prinsesje Karlijn. XX

    Ik zal blij zijn als jullie weer thuis zij ondanks de serene rust. X

  • 06 Juli 2011 - 08:41

    Mamma Van Sabrina:

    hee sabrina wat heb jij het leuk zeg veel plezier schatje

  • 06 Juli 2011 - 09:53

    Mama Van Frederique:

    Wat leuk om de verslagen te lezen!
    Fijn om te horen dat jullie zo gezond eten en vroeg naar bed gaan....??!?? ;-0
    Grapje!
    Ik kan je niet vinden op de foto's Kiki, maar misschien kijk ik met m'n neus. Het is nu wel heel stil hier thuis. Bonk van Joost logeert hier nu vanaf vandaag. Coco was zo geschrokken toen ze hem zag dat ze boven op de party-tent was geklommen en van schrik 2x zo groot. Max zat van schrik helemaal klem tussen de tafels en stoelen. Heb hem uitgelegd dat Bonk net zo wit is als hijzelf maar dan wat groter. Hij ligt hem nu te bewonderen vanaf de tafel! Ik vraag me af hoe lang het duurt voor hij boven op Bonk springt om met hem te spelen... Haha. Lieve Kiki en en alle andere Shanti's, maak nog maar veel plezier en we zien jullie zaterdag!!!
    Heel veel kusjes voor Kiki en Carlijn. XXXX xx mama

  • 06 Juli 2011 - 10:18

    Tessa:

    lieve scouting ,

    vandaag ga ik weer weg van opa en oma ik had gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk woensdagavond weer terug zou komen , maar ik voel me er niet lekker bij en kom waarschijnlijk niet ik moet mijn ouders nog smeken of ze me alsjeblieft vrijdag willen brengen maar ik weet niet of dat lukt .... maar ik blijf jullie in elk geval schrijven , en hoe was het nachtspel ??

    Xxx tessa

  • 06 Juli 2011 - 10:18

    Tessa:

    lieve scouting ,

    vandaag ga ik weer weg van opa en oma ik had gezegd dat ik hoogstwaarschijnlijk woensdagavond weer terug zou komen , maar ik voel me er niet lekker bij en kom waarschijnlijk niet ik moet mijn ouders nog smeken of ze me alsjeblieft vrijdag willen brengen maar ik weet niet of dat lukt .... maar ik blijf jullie in elk geval schrijven , en hoe was het nachtspel ??

    Xxx tessa

  • 06 Juli 2011 - 10:41

    Oma Van Julie Van Ke:

    Hallo allemaal fijn dat jullie het zo leuk hebben. Julie bedankt voor de mooie kaart en nog fijne dagen . kusjes oma en opa

  • 06 Juli 2011 - 10:43

    Moeder Van Liselotte:

    Wat doen jullie toch een leuke dingen! En dan ook nog tijd vrijmaken om kaartjes te sturen, hartstikke leuk om post van je te krijgen Liselotte! Hoe smaakten de bruine bonen? Je lievelingskostje, maar niet heus ;-). Fijn dat jullie zoveel plezier hebben, en leuk dat we de foto's direct kunnen bekijken!
    Groetjes en een knuffel van alle Engelen!

  • 06 Juli 2011 - 13:43

    Papa Joëlle:

    Zo jullie zijn helemaal ondersteboven van het kamp als ik zo de foto's zie. Wat lijkt me dat heerlijk om zo met de boot het water op te gaan....

  • 06 Juli 2011 - 16:08

    Willemieke:

    Vandaag met Rosan en Olivia naar het ARcheon geweest. En wie kwamen we tegen? De Kabouters van Luchtscouting Christiaan de Wet uit Dordrecht....die zijn zelf in Alphen a/d Rijn op kamp.
    Dat is wel heel toevallig!

    Groetjes, en we zijn weer beniuewd naar het volgende verslag.

  • 06 Juli 2011 - 17:14

    Papa Van Dhaylinn:

    goedeavond dhaylinn
    hoe is het met je we missen je wel
    je heb lekker mooi weer en heb je lekker gevaren

    groetjes papa virginia keynai en lhyam

  • 07 Juli 2011 - 07:23

    Jolanda:

    Heeeyy Jill,

    de foto's zien er leuk uit hoor. en die step wat een gaaf ding.

    Nog veel plezier

  • 07 Juli 2011 - 13:35

    Oma Van Marloes:

    lieve Marloes
    het ziet er leuk uit daar bij jullie!
    en slaap je lekker? nou tot gauw maar weer. groeten van opa Siem

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kampverslagen van de meisjeswelpen van Scouting Satoko Kitahara uit Leidschendam en Leidschenveen

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 356
Totaal aantal bezoekers 50496

Voorgaande reizen:

18 Juli 2021 - 24 Juli 2021

zomerkamp-2021-welpen-scouting-satoko-kitahara

19 Juli 2020 - 25 Juli 2020

2020, Welpen in Wonderland

20 Juli 2019 - 27 Juli 2019

Zomerkamp 2019, Welpen Scouting Satoko Kitahara

09 Juli 2017 - 15 Juli 2017

Zomerkamp 2017 - welpen Scouting Satoko Kitahara

10 Juli 2016 - 16 Juli 2016

Zomerkamp 2016 Scouting Satoko Kitahara

11 Juli 2015 - 18 Juli 2015

Zomerkamp 2015 welpen Satoko Kitahara

20 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Zomerkamp 2014 welpen scouting satoko kitahara

20 Juli 2013 - 27 Juli 2013

groepskamp 2013

07 Juli 2012 - 14 Juli 2012

zomerkamp satoko kitahara welpen

02 Juli 2011 - 09 Juli 2011

zomerkamp welpen Satoko Kitaharagroep

Landen bezocht: