Op stap - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Op stap - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Op stap

Door: shantiwelpen

Blijf op de hoogte en volg

06 Juli 2011 | Nederland, Dordrecht

Vanmorgen moesten we op tijd opstaan. De tafel was al gedekt en alles lag al klaar. We hoefde alleen nog maar ons lunch pakketje klaar te maken, zodat we daarna op stap konden gaan. Eerst even lopen maar de bus, maar...... geen gewone bus. Met de waterbus gingen we naar onze bestemming, de biesbosch. In de biesbosch aangekomen werden de kinderen in drie groepen gedeeld. De eerste groep ging steppen, de tweede een speurtocht door het beverbos lopen en de laatste groep ging naar de speeltuin. Dit zouden we dan gaan rouleren, maar helaas kregen we een hoosbui op ons hoofd. Hierdoor viel dit helaas, letterlijk en figuurlijk, een beetje in het water. Gelukkig werd het nog wel even droog en konden we allemaal alles nog even doen. Uiteindelijk gingen we weer terug met de waterbus. Terug in het huisje kon iedereen even lekker douche om vervolgens bij het clubhuis van Leidschenveen patat van de tafel te eten. Nu zitten ze allemaal lekker film te kijken in onze bioscoop, om strakjes heerlijk te slapen!

Vandaag de groetjes van alle leiding


Nog een kleine noot van de leiding l'dam:
Vandaag hebben alle meiden heerlijk gedouched, het waterballet, of liever gezegd het zwembad na afloop vond de leiding iets minder. Door een putje dat niet doorliep, stond de gehele hal blank. Dat wordt dus niet mee douchen deze week!

  • 06 Juli 2011 - 17:45

    Ouders V Frederique:

    Wat n leuke dag. Jammer van al dat water
    Misschien n idee om de haren uit t putje te halen? kunnen ze toch nog n keer douchen. Hihi
    Groetjes aan alle Shanti's en extra kus en knuffel voor Kiki en Carlijn

    Papa Jim en mama Martine

  • 06 Juli 2011 - 17:54

    Papa Van Carlijn:

    Geweldige dag zo te lezen,....

    En ach jaaa z'n douche putje,.... lekker genieten en feesten is belangrijker. Geweldig om te lezen dat de leiding c.q organisatie z'n geweldig programma heeft samengesteld. Onze complimenten daarvoor!!!! Dikke knuffel voor iedereen en extra voor Carlijn XXXX

  • 06 Juli 2011 - 19:16

    Vader Van Papa:

    heb je een fijne boottocht gehad en heb je lekker gespeeld in de biesbosch, was het lekker om ff te douche

    groetjes papa virginia keynai en lhyam


  • 06 Juli 2011 - 19:28

    Mama Van Maaike:

    En ik maar denken dat het steppen tijdens dat het mooie weer van gisteren was.....
    En dat douchen.... Dat doen we thuis wel weer!

    groetjes Van mama

  • 06 Juli 2011 - 19:34

    Oma :

    Wat ben jij een goede kapster. Veel plezier. na de regen word je weer droog!

  • 06 Juli 2011 - 19:35

    Oma Van Michelle:

    het verhaaltje over de kapster!

  • 06 Juli 2011 - 20:25

    Mama Van Marloes:

    Wat ziet het er gezellig uit op de foto's en wat doen jullie veel leuke dingen. Geniet ervan. Wij zijn benieuwd naar alle verhalen van Marloes.
    Dag lieve Marloes, groetjes aan allemaal en een hele dikke knuffel van papa, mama en Daan.

  • 06 Juli 2011 - 21:29

    Moeder Van Liselotte:

    Ach, nou ja, dat douchen komt dan thuis wel weer hoor! Als jullie maar pret hebben, en dat zit volgens mij wel goed! Wat een ontzettend leuke dag, wel jammer van de regen, maar jullie smelten toch niet?!? En patat maakt natuurlijk een hoop goed.
    Ik hoop dat jullie na al die avonturen vannacht een beetje lekker kunnen slapen zodat jullie de laatste dagen ook nog gezellig blijven :-).
    Groetjes aan alle Shanti's!
    Familie Engel

  • 06 Juli 2011 - 21:42

    Papa Van Joelle:

    We nemen gewoon knijpers mee voor onze neus a.s. zaterdag, dan ruiken we niet dat jullie niet hebben gedoucht..

    Nog een paar dagen genieten jullie !!

  • 06 Juli 2011 - 22:00

    Mama Mary (Rebecca):

    Hai Rebecca, Liselotte, Noreen en Maaike,

    Wat een gave dag hebben jullie weer gehad. Leuk hoor met een waterbus naar de Biesbosch en wat een leuke activiteiten. Jammer van die hoosbui. 's Middags kwam diezelfde bui ook nog even in Leidschendam langs. Ook wij waren doorweekt!!

    Rebecca, je krijgt de groeten van Opa Freek en Oma Bep. We zijn vanavond pizza bij hen wezen eten. En van Nathan moet ik je bedanken voor je leuke kaart.

    Nou meiden, heel veel plezier nog! Groetjes van (mama) Mary


  • 07 Juli 2011 - 06:18

    Rene, Angelina, Wil:

    Hai meiden, Roos, Floreanne en Adriana,
    Wat jammer van het weer gisteren. De Biesbos moet juist zo leuk zijn. Ik hoop dat jullie toch plezier gehad hebben. JAmmer Roos, dat Tessa toch niet komt. Misschien morgen avond? Ik hoop dat jullie je kaartje van William inmiddels hebben ontvangen. En wie weet komt er nog wel een kaartje.
    Grappig om de foto's te zien. Zitten soms op z'n kop. Dat kijkt wel een beetje lastiger. Floor, alles is goed met je hamstertje en Roos ook met Snuf en de andere dieren.
    WAt een gedoe met dat douchen. Maar wel lekker dat er een douche is. Zaterdag maar lekker in bad zeker als het echt niet meer lukt met de douche. Floor zit je blauwe jurkje goed. Ik zag op de foto dat je het aanhad. Roos zag ik op een foto met frietjes eten. Je achterhoofd dan. En Adriana bij een spel buiten.
    Nog veel plezier vandaag en morgen en tot zaterdag ochtend. william is nu bij Erik en Diana aan het logeren omdat wij vandaag en morgen moeten werken. Dinsdag was hij naar Avifauna met de opvang. dikke kus Angelina, Rene en William

  • 07 Juli 2011 - 07:00

    Jolanda Voor Jill:

    haiii Jill,
    wat gaaf een bus op het water,, wouw dat klinkt heel leuk zeg.. Jammer van de regen, ik moest er nog aan denken. Nou hopelijk toch nog leuk geweest. En het douchen na afloop ....oepssss

    xxxxx

  • 07 Juli 2011 - 08:09

    Peter & Siny/ Noreen:

    Hoi Noreen,
    Wat is een waterbus? Die ja dan water in de benzinetank. Of regent het in de bus? Vandaag (donderdag) is het hier mooi weer dus bij jullie ook wel denk ik. Je zusjes hebben nu ook elke dag korvee. Als je patat over hebt neem je wat mee voor mij? En krijg je er ook mayonese bij? We missen je en als je terug bent moet je verplicht om de beurt een uurtje bij ons allemaal op schoot zitten. Maar eerste douchen.
    pa, ma, laar en tes en cavia's

  • 07 Juli 2011 - 08:35

    Ramona:

    Hoi stephanie en andere meiden

    Heb gister yoce en arnoud en de meiden gesproken leuk dat ze er waren. Ben blij dat iedereen het zo naar zijn zin heeft. En steef dat je boompje kan klimmen eng hoor.xxxxx en tot zaterdag

  • 07 Juli 2011 - 09:02

    Tessa:

    lieve scouting ,

    laat ik maar meteen met de deur in huis vallen , IK KOM NIET MEER NAAR JULLIE TOE mijn ouders hebben geen tijd om mij morgen te brengen nou ja dan blijf ik jullie toch volgen ! nou ja ik heb het in ieder geval hier heel leuk gister ben ik naar Batavia stad geweest daar was het Batavia Sale en ik had toen een topje net van die touwtjes in je nek een vestje met aan elke kant 1 punt naar beneden en een lichte broek en het was ook heel mooi daar maar ik heb ook een bak water over mij heen gekregen ........ ;D ik moet gaan , naar de BSO :(

    Xxx - en tot morgen op de blog ,

    Tessa

  • 07 Juli 2011 - 09:04

    Arnoud (Landzigt):

    Ik hoop dat jullie het net zo leuk vonden als wij, dat we gisteravond even langs zijn geweest. Ik wens jullie nog een paar leuke dagen toe, voordat het er zaterdag al weer op zit voor dit jaar.

    Groetjes,
    Arnoud.

  • 07 Juli 2011 - 10:00

    Papa Van Nova :

    Wat een superdag zeg met een waterbus naar de biesbosch. Jammer van die regen. (ook in Leidschendam heeft het hard geregend). Nou ja, als jullie allemaal niet douchen dan ruik je de ander toch ook niet. Zet de ramen dan maar wat vaker open. Nog heel veel veel plezier en tot zaterdag. Dikke kus aan Nova en Gisela. Papa Geert en Wessel.

  • 07 Juli 2011 - 13:51

    Oma Tuin:

    hallo allemaal Wat jammer dat gisteren een beetje in water is gevallen maar als jullie maar een beetje genieten en dat doen jullie wel .Allemaal de groeten julie kusjes opa en oma

  • 07 Juli 2011 - 15:51

    Papa Van Marloes:

    hoi allemaal,
    op de foto's is goed te zien dat jullie het erg leuk hebben, mooi!
    marloes een dikke knuffel van mama, papa, daan en snuffie

  • 07 Juli 2011 - 15:53

    Papa Van Marloes:

    ik ben trouwens benieuwt wat jullie vandaag hebben gedaan

  • 07 Juli 2011 - 16:00

    Pappa Safanne/Terra :

    Ja pappa van Marloes; ik ben ook nieuwsgierig !

    Maar ik denk wel zeker te weten dat ze het naar hun zin zullen hebben; we kijken uit naar het volgende verslag !

    Lieve Safanne en Terra - Dikke Kus van Pappa

  • 07 Juli 2011 - 16:59

    Nathan B:

    Voor Joëlle
    Ik heb thuis nog een verrassing voor je, die heb ik thuis gemaakt.
    (papa dacht een beetje dom van hem bij opa en oma...)

    de groetjes van je lieve broertje

  • 08 Juli 2011 - 06:18

    Zus Van Frederique:

    oooo kik, wat mis ik je, als je thuis komt knuffel ik en de anderen je in elkaar. :-)

  • 08 Juli 2011 - 06:22

    Papa Van Frederique :

    Nou morgen gaan we je fijn weer halen, en dan is iedereen weer bij elkaar. Kunnen we weer samen leuke dingen doen. Ik hoop dat je erg veel plezier maakt en niet te veel slechte dingen gegeten hebt. Anders eten we morgen weer gezonde spruiten met gekoote aardappels en een stuk vis ;-)
    Slaap nog een nachtje goed en dan ben je weer hier dag lieverd tot morgen. Doe Carlijn ook de groeten en een kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kampverslagen van de meisjeswelpen van Scouting Satoko Kitahara uit Leidschendam en Leidschenveen

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 384
Totaal aantal bezoekers 50500

Voorgaande reizen:

18 Juli 2021 - 24 Juli 2021

zomerkamp-2021-welpen-scouting-satoko-kitahara

19 Juli 2020 - 25 Juli 2020

2020, Welpen in Wonderland

20 Juli 2019 - 27 Juli 2019

Zomerkamp 2019, Welpen Scouting Satoko Kitahara

09 Juli 2017 - 15 Juli 2017

Zomerkamp 2017 - welpen Scouting Satoko Kitahara

10 Juli 2016 - 16 Juli 2016

Zomerkamp 2016 Scouting Satoko Kitahara

11 Juli 2015 - 18 Juli 2015

Zomerkamp 2015 welpen Satoko Kitahara

20 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Zomerkamp 2014 welpen scouting satoko kitahara

20 Juli 2013 - 27 Juli 2013

groepskamp 2013

07 Juli 2012 - 14 Juli 2012

zomerkamp satoko kitahara welpen

02 Juli 2011 - 09 Juli 2011

zomerkamp welpen Satoko Kitaharagroep

Landen bezocht: