Leidschendam: op stap met marala - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Leidschendam: op stap met marala - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Leidschendam: op stap met marala

Door: shantiwelpen

07 Juli 2011 | Nederland, Dordrecht

Hoi ouders,

Vandaag hadden we een speurtocht met marala de flamingo. Daarna gingen we modder wakers maken met kattengrind, olie en water. 's Middags moesten we brood maken en we moesten met lucifers een figuur maken en tenten en huisjes bouwen. Het avondeten was rijst. Einde van de dag.

Groetjes van Noreen en Rebecca namens de groene shanti's

Noot van de leiding:
Momenteel zijn de kinderen bingo aan het spelen. Na het spelen van bingo zullen we nog even de 'gtote' stappen met gevonden voorwerpen gaan uitdelen en dan heerlijk naar bed. Als verrassing zal vanavond de zuster langs komen, we zijn benieuwd wat voor gekke ziektes we vanavond weer tegen gaan komen.

• 07 Juli 2011 - 18:37

Willemieke En Rosan:

Wij kennen van vorige jaren o.a. de slaapzakziekte, dus wees gewaarschuwd!

Veel plezier maar weer

• 07 Juli 2011 - 18:52

Moeder Safanne Terra:

Hoi Meiden,
    Dat zal wat worden met al die ziektes op de slaapzaal. Ik ben benieuwd wat er allemaal naar boven gaat komen en dan kan je dat ook niet even lekker van je af douchen ;).
    Wat zal de laatste dag jullie morgen verder nog brengen .... Met smart zal ik wachten op jullie laatste reisverslag.
    Een hele leuke en gezellige avond toegewenst en nog meer plezier voor morgen.

Tot zaterdag allemaal.

Grote knuffel en een vette kus voor jullie allemaal.

Dorien

• 07 Juli 2011 - 19:33

Rene, Angelina,will:

Hallo lieve meiden, Roos, floreanne en Adriana de laaste twee nachtjes. Ben benieuwd hoe jullie bouwwerkjes zijn geworden. En wie gaat er deze keer de bingo winnen. Papa en mama hebben vandaag gewerkt en zijn net nog even naar leidschenhage geweest. William is met Diana en de jongens naar cars 2 3d geweest. VAn het 3d had hij wel hoofdpijn gekregen. MAar de film was erg leuk.

Slaap lekker en tot zaterdag.

Kus mama, papa en William

• 07 Juli 2011 - 19:38

Moeder Van Marloes:

Het lijkt me weer een hele leuke dag geweest vandaag. Heel veel plezier maar weer, ook morgen op de laatste dag van jullie kamp. Groetjes aan allemaal en een hele dikke knuffel voor Marloes.

• 07 Juli 2011 - 21:10

Mama Van Carlijn:

Lieve meiden, wat leuk weer allemaal wat jullie doen. Volgens mij genieten jullie van deze week.
    We vinden het geweldig om iedere dag te lezen wat jullie doen, maar we zijn ook erg benieuwd naar de verhalen als jullie weer terug zijn.
    Wij kijken uit naar zaterdag om je weer op te halen. Veel plezier nog!!
    Hele dikke kussen en een knuffel voor Carlijn en Kiki xxx

• 08 Juli 2011 - 08:03

Moeder Van Liselotte:

Dag lieve Lotje, dit is alweer je laatste hele dag op kamp! Geniet er nog maar even van! Wij duimen hier dat het weer een beetje mee wil werken, in Leidschendam schijnt nu de zon. Paul vond het wel fijn, een weekje zonder zus ;-), maar papa en mama vinden het wel fijn als je morgen weer naar huis komt.
    Dag lieve schat, veel plezier nog vandaag en tot morgen!
    Mama Marlies

• 08 Juli 2011 - 08:14

Larissa En Tessa:

dat klinkt heel leuk. wij hebben gefiets en tessa kan al op de grote fiets!!!!! morgen kom je weer terug maak er een leuke laatste dag van!!
    tot later!!
    xxx-larissa, tessa en je moeders-xxx

ps. pappa weet van niks die is weer eens aan het werk in de winkel
    pps. duhh lochisch

• 08 Juli 2011 - 09:59

Oma Opa Ram:

morgen ben je weer thuis en dan nog 1dag en dan weer 3weken frankrijk gr oma en opa RAM tot zondag

• 08 Juli 2011 - 11:51

Mary (mama Rebecca):

Hai meiden,

Nou Rebecca en Noreen, jullie hebben een mooi verhaal geschreven. Maar wat nou toch 'modder wakers' zijn met kattengrind, olie en water???
    Ik snap er helemaal niets van...
    Jullie gingen toch niet met modder naar elkaar gooien hoop ik!

Ik ben benieuwd wat de zuster gisteravond allemaal voor vreemde ziektes bij jullie ontdekt heeft. Niets ernstigs hoop ik Rebec, anders kun je niet mee op vakantie...
    Maak er met z'n allen nog een heel fijne laatste avond van!
    Veel liefs, mama Mary

• 08 Juli 2011 - 17:23

Oma Van Noelle:

Ik denk dat jullie het heel erg leuk gehad hebben. Ik ben ook weer blij dat je thuiskomt hoor. En zondag komt slapen.doei kuzzzxxxxxxxxxxxx

• 08 Juli 2011 - 18:10

Papa Van Dhaylinn:

hallo dhaylinn je gaat nu je laatse avond in en hoop dat je lekker heb gegeten en dat leuke dag heb gehad en geen enge ziektes menemen hoor HAHA gr papa virginia keynai en lhyam