De dag van de ontknoping - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu De dag van de ontknoping - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

De dag van de ontknoping

Door: shantiwelpen

08 Juli 2011 | Nederland, Dordrecht

Vanochtend kwam mang de vleermuis. We hebben snoepjescasino gedaan, daarmee kreeg je extra snoepjes. Als we een paar spelletjes hadden gewonnen kregen we de gestolen dingen terug. Toen mang alle spullen had terug gegeven gingen we lunchen. Na het rustuurtje gingen oefenen voor de bonte avond...spannend! De leiding had nog een verassing voor ons, we.gingen gourmetten...jammie. Toen alles opgeruimd en vanavond bonteavond...leuk.

Groetjes paarse shanti

• 08 Juli 2011 - 18:49

Mama Van Frederique:

Hallo allemaal!!
    Wat een leuke dag weer
    Ik kan niet wachten tot morgenochtend Kiki, wel n hele lange week hè? We missen je erg.
    Heeeeeeeeel veel plezier met de bonte avond!!!! En geniet nog van de laatste nacht en ontbijt.
    Veel liefs en tot morgen
    Liefs mama. Xxxxxxxx

• 08 Juli 2011 - 19:18

Mama Van Marloes:

Hallo allemaal,
    wat gezellig weer. En dan ook nog gourmetten en de bonte avond! Super hoor. Toch zijn wij, papa en mama van Marloes, en Daan, wel héél blij dat ze morgen weer terug komt. We missen je nu wel heel erg hoor. Ik ga straks gauw slapen, dan is het snel morgen. Dag allemaal en een hele dikke knuffel voor Marloes.

• 08 Juli 2011 - 19:26

Oma Van Michelle:

Wat hebben jullie het leuk gehad.
    Ik was vroeger bij de gidsen en toen waren we ook op kamp! Veel plezier nog en slaap lekker.

• 08 Juli 2011 - 19:37

Willemieke:

Superleuk! Ik ben er morgenochtend wat eerder, dan kunnen we Rosan nog uitzwaaien.

• 08 Juli 2011 - 19:54

Daan Ram:

Lieve Yentl,

Veel succes tijdens de bonte avond. Ik ben benieuwd naar je verhalen morgen.

Tot morgen. Dikke kus

Daan, Inge en Xander

• 08 Juli 2011 - 20:14

Angelina Rene Willia:

HAllo Floreanne, Adriana en Roos.

Dat klinkt lekker snoepjes casino en gourmetten en als toetje nog de bonte avong. Fijn om jullie morgen weer te zien. Heel veel plezier nog even en tot morgen.Kus van mama, papa en William

• 08 Juli 2011 - 20:48

Tessa:

lieve meisies ,

ik heb vandaag een topdag gehad ik ben lekker met mijn tante mijn neefje en mijn oma gaan brunchen en ook daarna met mijn neefje gespeeld en vertroeteld(hij is 5 maanden) en het was echt heel leuk , ik vertel het jullie morgen allemaal ,

tot morgen ,

Tessa

• 08 Juli 2011 - 21:53

Mama Van Carlijn:

Lieve Carlijn,
    We kunnen niet wachten om je weer te zien!!! Tot morgenochtend!
    Een laatste dikke kus en knuffel via de site voor jou en Kiki.