Dag 1 - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 1

Door: shantiwelpen

07 Juli 2012 | Nederland, Boskoop

Lieve papa's, mama's, Broertjes, zusjes en andere lezers.

Vandaag 7 juni hebben we de eerste dag van kamp gehad. Eigenlijk was het een half dagje want we werden vanmiddag pas gebracht. We kwamen binnen door een magische tunnel waardoor we in smurfen land terecht kwamen. We hebben leuke spelletjes gedaan om elkaar te leren kennen. En we werden rondgeleid over het terrein. Het is een leuk maar ook avontuurlijk (smurfen) terrein. We hebben al veel beleeft en leuke dingen gedaan. We hebben lekker broodje hamburgers en shoarma gegeten. En het was ook gezellig. Tijdens het eten kwamen de kippen op visite daar was de leiding niet zo blijf mee. de leiding wou de kippen weg hebben uit de tent, maar de welpen voerde de kippen stiekem waardoor deze niet graag weg wouden. Het was een gezellige dag en we kijken uit naar de rest van de week.

Groetjes en kusjes van de rode paddenstoel

(Chelsey, Stephanie, Romy G Nikki, Marrit en Noelle.)

Volg ons ook op Facebook en Twitter voor foto's en om op de hoogte te blijven van de nieuwste nieuwtjes!!

Facebook: http://www.facebook.com/welpenlv.satokokitahara.5
Twitter: https://twitter.com/Welpenlv

• 07 Juli 2012 - 19:30

Wanda Knijnenburg:

zo te zien hebben jullie het prima naar je zin.heerlijk in de natuur. het zag er leuk uit vanmiddag.

Dikke kus voor de rode paddenstoel en met name Chelsey

• 07 Juli 2012 - 19:48

Willemieke & Aloys:

Dag Iteke en andere meiden,

Het klinkt weer helemaal gezellig! En wat een lekker weer! Wij zijn vandaag op en neer geweest naar Sneek en hebben daar scout Rosan afgeleverd.
    Heel veel plezier in Smurfenland en pas op voor Gargamel!

Groeten aan de kippen,
    Mama Willemieke en papa Aloys

• 08 Juli 2012 - 07:49

Debbie Bolleboom:

Lieve Marloes en andere meiden,
    Wat een leuk verslag. Het ziet er ook allemaal heel gezellig uit op de foto's. Jullie zullen je vast prima vermaken in Smurfenland! Groetjes aan allemaal van mama, papa en Daan.

• 08 Juli 2012 - 10:06

Veel Plezier!:

Hallo meiden,

We duimen dat het een beetje droog blijft .. wel handig die kippen: kunnen ze met de kippen op stok gaan ;0) ..

een ander spreekwoord zal wel eerder van toepassing zijn: 'er als de kippen bij zijn' ;0)

Geniet van jullie week.

Groetjes Lana, Wil & Sanja

• 08 Juli 2012 - 10:11

Bart & Dorien:

Hoi Terra en Safanne en uiteraard de overige smurfen, wat een gezellige boel met die kippen volgens mij gaan jullie die nog wel vaker zien deze week en wie weet leggen ze ook nog een eitje voor jullie. De kaart voor oma haar verjaardag nemen wij namens jullie mee vandaag. Nog heel veel plezier en ik kijk uit naar het stukje van vandaag om te lezen wat voor een leuke dingen jullie hebben beleeft.

Grote knuffel, dikke kus Bart & Dorien

• 08 Juli 2012 - 11:04

Fedor En Chantal:

Hoi Rianne, Manon en de rest van de meiden,
    Zo te lezen hebben jullie het hartstikke gezellig met z'n allen.
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier en droog weer toe.
    Groetjes en xxx-jes, Fedor en Chantal.

• 08 Juli 2012 - 12:56

Papa Geert En Wessel:

Hier een groet uit Smurfendam. Het is hier 25 graden en we zijn vandaag naar het smurfenstrand geweest. Aan het eind van de dag ging het regenen en zijn we naar "Ice Age 4" geweest. Wij wensen jullie nog heel veel plezier en ik kijk uit naar de volgende verhalen over het smurfenkamp.

Veel kussen van Papa en knuffels van Wessel

• 08 Juli 2012 - 13:35

Greggy:

Hallo Safanne en Terra,
    Dat is echt leuk om zo snel van jullie te horen met dat reisverslag.
    De meegstuurde foto's laten goed ziedn dat jullie lekker bezig zijn.
    Alleen jammer dat sommige foto's onderste boven zijn geplaatst. Maar dat is niet erg; houd je nek lekker soepel.
    Christou en Greggy.

• 08 Juli 2012 - 16:16

Mary Mama V. Rebecca:

Heej Rebecca!
    Hoe is het in smurfenland? Wat hebben jullie weer een leuke kampplaats zeg...
    Ik las net in jullie eerste verslag dat jullie gisteren bezoek hebben gehad van een paar kippen. Pas maar op, misschien zijn het wel spionnen van Cargamel... Want die wil vast wel graag weten waar jullie smurfenpaddestoelen staan!

Heel veel plezier en een dikke kus van papa, mama en Nathan xxx

• 08 Juli 2012 - 19:50

Angelina Witte:

Lieve Roos en Floreanne,

De eerste dag zit er weer op. Gelukkig een goede start met lekker weer. Alles gaat hier prima. Papa is bezig met een nieuw dak voor de caafjes. Roos waar heb je de nesthaartjes van Snuffie nou gelaten? Moet ze zich straks weer plukken. Zo wordt ze nog eens kaal.
    Wat hebben jullie nou toch met die stukjes toilet papier gedaan? Ben wel nieuwsgierig. Hopelijk nog een beetje geslapen de eerste nacht?

Oh ja waar kippen zijn zijn eieren!!

groetjes Angelina

• 09 Juli 2012 - 11:26

Oma Ram:

Wat leuk hebben jullie het het is een beetje jammer dat het regende maar jullie hebben het zo leuk dat je dat niet merk. veel liefs

• 09 Juli 2012 - 11:43

Papa Mama & Ties:

Hallo Meiden en lieve Carlijn,

Zo aan de foto's en de video te zien hebben jullie het erg naar jullie zin. Nu maar hopen dat het weer een beetje meewerkt. We wensen jullie heel veel plezier en zijn erg benieuwd naar het volgende verslag en de foto's.
    Een dikke kus en knuffel voor Carlijn

• 09 Juli 2012 - 18:31

Ed & Sylvia:

Hoi Mariëlle en andere meiden.
    het ziet er heel gezellig uit. Door de foto's en filmpjes krijg je een goede indruk. Veel plezier en ik zal duimen dat het droog blijft.
    dikke kus mama en papa