Maandag 9 juli - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Maandag 9 juli - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Maandag 9 juli

Door: shantiwelpen

10 Juli 2012 | Nederland, Boskoop

Iets later dan gepland, maar bij deze nog het verslag van maandag 9 juli.

We zijn op gestaan en toen hebben we ochtend gymnastiek gedaan. Na het ontbijt, hebben we een kampdoop gehad. Bij de kampdoop moesten we over balken heen en toen moesten we het touw volgen en toen moesten we door een tunnel met een blinddoek om daarna moesten we over een brug en als je erop stond dan ging de ene kant omlaag en de anderen kant omhoog dus een soort wip daarna moesten we over een touw heen lopen en dat zat boven de grond en daarboven zat nog een touw en die moest je vastpakken. In de tussen tijd hebben we levend kwartet, in het smurfen thema. We moesten heel vroeg lunchen omdat we daarnaar nog een rust uurtje hadden en daarnaar gingen we naar de stad waar we eerst het ruil spel gingen doen en dan moest je spullen ruilen in andere winkels en daarna mochten we nog vrij shoppen. In de avond hebben we tropische slangen en smurfen snot gegeten (pasta, kip en blauw milkshake). In het midden van de nacht werden we wakker gemaakt met potten en pannen om het nacht spel te spelen. De hippe smurf was ontvoerd en hij had spiegels achter gelaten zo dat wij hem terug konden vinden. In het bos waren griezels verstopt die maakte ons bang. Na de tocht door het bos gingen wij terug naar het gebouw en kregen we een snoepje en wat drinken en daarna gingen we weer naar bed.

groetjes de Blauwe Paddenstoel ( Manon, Nova, Marloes, Rianne, Gabrielle)

Volg ons ook op Facebook en Twitter voor foto's en om op de hoogte te blijven van de nieuwste nieuwtjes!!

Facebook: http://www.facebook.com/welpenlv.satokokitahara.5
Twitter: https://twitter.com/Welpenlv

• 10 Juli 2012 - 12:27

Patrick:

goedemiddag dhaylinn ben blij dat je er bent en een fijne dag nig verder

• 10 Juli 2012 - 12:45

Sanja, Wil & Lana:

dat klinkt spannend: een nachtspel!
    Gelukkig was het droog vannacht.

We zijn benieuwd naar de avonturen van vandaag ...

Veel plezier!

• 10 Juli 2012 - 12:53

Mary En Ronald:

Heej Rebec, wat hebben jullie een spannende nacht gehad...
    Griezelige griezels in een donker bos, getsie... Jullie zullen vast wel een beetje bang zijn geweest!
    Of niet natuurlijk, want jullie zijn tenslotte stoere scoutingwelpen ;-)

Ook de kampdoop klinkt weer heel bijzonder. Je moet ons er over een paar dagen maar alles over vertellen.

Heel veel plezier nog, groetjes van papa, mama en Nathan

• 10 Juli 2012 - 14:11

Fedor En Chantal:

Hoi Rianne en Manon,

Konden jullie wel wakker worden zo midden in de nacht? Klinkt spannend allemaal.
    Gelukkig valt het weer vandaag mee, zodat jullie veel buiten kunnen doen.

Dikke knuffel, papa en mama.

• 10 Juli 2012 - 14:54

Terra:

Hoi allemaal.
    met mij gaat alles goed ik heb alleen een beetje keelpijn.
    ik hoop dat ik woensdag weer terug kan komen.
    hoe gaat het met jou safanne met mij gaat alles goed en hoe gaat het met de rest van de meiden? ik hoop dat jullie de rest van de week veel plezier hebben.
    het waren leuke foto's.
    kusjes voor iedereen gr. terra

• 10 Juli 2012 - 15:32

Jetje EnLootje:

Lieve Gabrielle en de andere smurfjes,

Dat jullie s''nachts door het donkere bos durfte ....heel dapper hoor!
    Maar echte scoutjes weten hoe je een griezel moet verslaan toch?
    Volgens mij is het helemaal leuk daar op kamp alleen dat blauwe smurfen snot lijkt mij niet zo geweldig.gabrielle maak er nog een super gezellige week van samen met de andere smurfjes.
    Vette knuffel van mama Jet en stinklebbertjes van Loot en Sam

• 10 Juli 2012 - 15:43

Willemieke & Aloys:

Ha, kampdoop en het nachtspel, allebei spannend! En gezellig shoppen. Het klinkt allemaal weer heel goed, gezellig hoor !

Groetjes maar weer !

• 10 Juli 2012 - 15:50

Ed En Esther:

Hé Marloes!

Jullie doen veel leuke en spannende dingen; vervelen is er niet bij.
    Dank je voor de leuke kaart. We hebben hem gisteren ontvangen.
    Veel plezier!

Liefs,
    Ed en Esther

• 10 Juli 2012 - 16:20

William Burema:

Lieve zussen,

Ik heb vandaag op de BSO twee films gezien. Narnia 3 en Toy story3. Dat was erg leuk. Ik heb ook frietjes en kibbeling gegeten en straks eten we pizza.

groetjes William

• 10 Juli 2012 - 16:23

Angelina Witte:

Lieve Roos en Floreanne,

WAt een lekkere actieve dag hebben jullie gisteren gehad. Echt veel gedaan en dan ook nog 's nachts uit bed. Gelukkig een nacht zonder regen. Was het spannend?
    Hopelijk vandaag ook een leuke dag gehad. Dat lezen we morgen weer.

Dikke kus

mama

• 10 Juli 2012 - 16:53

Opa Oma H:

Lieve Fleur.
    Wat een spannende dag en ook nacht.
    Nou jullie durven hoor.

Vandaag gelukkig droog weer.kunnen jullie lekker naar buiten.
    Liefs en dikke kus

opa en oma