Dag 6, Donderdag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 6, Donderdag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 6, Donderdag

Door: Twisters

25 Juli 2013 | Nederland, Vinkeveen

Madelon:
We hebben vandaag kano gevaren en zelf pizza's gemaakt. En smoothies, fruitspiesjes en soep gemaakt. En een speurtocht gedaan.

Romy:
We hebben vandaag gezwommen en toen hadden we gekanoëd en dat was erg leuk. en we hadden een speurtocht gedaan.

Zoë:
We zijn naar het meer geweest een wij zijn gaan kanoën. En we zijn met de tijdmachine bezig geweest. En we zijn met ons optreden bezig geweest. En we hebben een speurtocht gedaan. En ik heb een kampvuur gedaan en een pizza gemaakt en een milkshake gemaakt. En ik heb een fruitspies gemaakt en ik heb een placemat gemaakt.

Noëlle:
We hebben een speurtocht gedaan aan het eind van de speurtocht gingen we kanovaren en daarvoor hadden we spelletjes gedaan. Na de spelletjes gingen we oefenen voor de bonte avond en dat was heel leuk.

Van de leiding:
Vandaag hadden de meiden een heerlijke zelfgemaakte lunch en dankzij de ouders van Anne-Fleur en Jasmijn hebben wij genoten van heerlijke broodjes i.p.v. boterhammen :)
Verder is het nog steeds gezellig met alle meiden en hebben wij het goed naar onze zin.

• 25 Juli 2013 - 20:24

Esther:

hallo lieve suzanne
    heb je lekker gegeten
    het was vast wel leuk om zelf je eten te maken
    houd je het nog uit met de warmte
    ik mis je maar voor je het weet is het zaterdag dus geniet er nog maar van
    I LOVE YOU xxx mama

• 25 Juli 2013 - 20:28

Ilse:

Zo, dat klinkt weer heerlijk dames!
    Ik hoop dat jullie het cool houden en inderdaad: genieten want het is zo zaterdag en dan mogen jullie vreeslijk gaan uitrusten.

Veel plezier nog
    Groetjes, liefs en XXX mama en papa van Mirthe (en Jebels natuurlijk)

• 25 Juli 2013 - 20:33

Amanda:

Hoi Madelon,

Leuk om weer een stukje van jou te lezen. Het klinkt weer als een gezellige dag. Ik ben blij dat het zo goed gaat op kamp. Nog 2 nachtjes en dan zit het erop. Dan kun je lekker bijkomen en ons al je kampverhalen vertellen.

Moppie, we houden van je en tot zaterdag. Dkke kus van mamma ( en natuurlijk ook van pappa!)

• 25 Juli 2013 - 20:42

Mariette:

He Belle en Carlijn,

Zijn jullie klaar voor de bonte avond? Jullie moeten wel veel foto's laten maken hoor.
    Ik begreep dat Marloes naar huis is klopt dat? Wat jammer nou,hopelijk is ze snel weer beter,arme schat.
    Hoe ging het kanovaren? Zijn jullie nog ergens gekomen of heb je alleeen maar gedobbert?
    Is de bonteavond op vrijdag?nou heel veel lol ,plezier en succes dan!
    Hou het zonnetje vast en geniet,hele dikke pakkert van mama Jetje

• 25 Juli 2013 - 21:04

Marloes:

Hoi Belle en Carlijn,
    Ik mis jullie wel. Ik ben wel weer beter. Veel plezier nog!
    Groetjes van Marloes.

• 25 Juli 2013 - 21:30

Mark-Peter:

Lieve Belle,

Hierbij ook nog even een berichtje van papa: ik heb alle foto's gezien en ook die van het Dolfinarium. Errug leuk! Nou morgen de laatste dag met volgens mij een hele gave avond. Heel veel plezier en zaterdag komen we je 's morgens ophalen.

Dikke pret & een vette knuffel,
    papa MP

• 25 Juli 2013 - 22:18

Sanja:

Hallo meiden,

even een berichtje voor Terra: je scoutingsjaal zat in Lana's bagage. Je hoeft dus niet te zoeken. Nemen hem zaterdag mee. Nog 1 extra sjaal, geen naam .. nemen we ook mee.

Groeten, veel plezier en een dikke knuffel voor Maura

• 25 Juli 2013 - 23:41

Annette:

Lieve Carlijn,

Dolfinarium is een voorproefje voor seaquarium, toch!?
    Zijn Bella en jij al klaar voor de bonte avond? Ik zou willen dat ik even met jullie mee kan kijken. Het ziet er allemaal zo leuk en gezellig uit!

We zijn er helemaal klaar voor om je op te halen, de week heeft nu lang genoeg geduurd.

Geniet nog van de laatste dag! Veel dikke kussen van papa, mama, Ties en Tof

• 26 Juli 2013 - 08:54

Opa Jan En Oma Melchia:

Hallo Anne Fleur en andere kinderen van het kamp,wij wensen jullie heel veel plezier met bonte avond,geniet er lekker van.
    Veel groetjes en xxxxopa en oma Deventer.

• 26 Juli 2013 - 10:31

José Kees:

Lieve Madelon

Vandaag de laatste dag jammer hè
    Nou vanavond de bonte avond echt gaaf
    Ik zou jullie best wel even willen zien op de bonte avond
    Nou meid maak er een gezellige dag en avond van
    Wij zien jou een zondag weer

Kusjes van opa en oma v d sman

• 26 Juli 2013 - 10:50

Oma En Opa Bontje:

Hallo Rebecca,

Jullie hebben gisteren weer een heel fijne dag gehad.
    Erg veel gedaan, speurtocht-kanovaren-kampvuur-pizza's maken en nog meer.
    Vanavond hebben jullie dan een "bonte avond" als afscheid.
    Daarna gaan jullie dan zeker er een bonte boel van maken.
    Van slapen zal niet veel komen omdat jullie niet uit gedold raken en morgen weer
    de afvaart naar huis.
    Jullie hebben er een fantastische week gehad om met veel plezier op terug te kijken.
    De leiding kan dan ook weer op adem komen want die zullen best moe zijn.
    Wat een mooi weer hebben jullie gehad.
    Rebecca, tot kijk en nu klaar maken voor de reis naar Kroatië.

Dikke kussen van oma en opa.

• 26 Juli 2013 - 11:13

Opa En Om Wortel:

Hallo Nova

Bedankt voor de mooie kaart die we vandaag kregen.
    Voor vandaag nog veel plezier en succes bij de bonte avond
    Liefs en dikke knuf. !

• 26 Juli 2013 - 15:13

Ronald ( Papa Van Suzanne ):

Hallo allemaal,
    Jullie hebben zo wel een superweek, mooi weer en allemaal leuke activiteiten, en vandaag de bonte avond neem ik aan. Heel veel plezier allemaal

en een heeeeeeele dikke kus en knuffel voor Suzanne

• 26 Juli 2013 - 17:14

Mary Waaijer:

Hallo Rebecca,
    Helaas zit jullie week er alweer bijna op!
    Maar wat een superweek was dat zeg... wat hebben jullie een boel ontzettend leuke dingen gedaan...
    Nog bedankt voor je kaartjes, Laurence was er ook erg blij mee ;-)
    Morgenochtend komen we je weer oppikken, veel plezier nog vanavond.
    Dikke kus, mama Mary