Dag 2! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 2! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 2!

Door: Satkit leiding

Blijf op de hoogte en volg

21 Juli 2014 | Nederland, Wateringen

Lindsay:
"Hallo ik heet lindsay. Ik slaap naast Donna en Sophie. Het is echt super leuk!
Ik mis iedereen wel maar ik denk er niet veel aan. We hebben ook al een speurtocht gedaan, dat was ook leuk maar wel chinees. Er waren ook tekens en we hebben rijst met kip gegeten, wat erg lekker was. Ook hebben we vandaag in de sloot gezwommen. Dit was vies maar daarna gingen we gelijk douchen dus eigenlijk maakte het niet uit. xxx Lindsay".

Jamy:
"Mijn naam is Jamy en ik ben vandaag in de sloot gesprongen en we hebben de leiders helemaal natgespoten. Gister sliepen we pas 2:00 uur en iedereen ging praten en met lichten dingen schrijven".

Donna:
"Hallo ik ben Donna. Ik heb een korte speurtocht gedaan en gisteren vond ik heb spannend. Kinderen zijn in de sloot gesprongen dat was erg leuk leuk, ook is er iemand verliefd. er zijn veel leuke kinderen met wie ik leuk speel en we hebben het heel gezellig".

Fleur:
"Hoi ik ben Fleur. We hebben vandaag een speurtocht gedaan. Er waren 5 vragen en we hebben daarna een spel met een blinddoek gedaan. We moesten langs allemaal dingen lopen en vieze dingen aanraken. Daarna mochten we de leiding natspuiten en met een blinddoek door vieze dingen laten gaan. Het was erg leuk!"

Suzanne B:
"Hallo ik ben Suzanne. Gister hebben we lekker gegeten. Hamburger en 2 knakworsten. Niemand heeft geslapen, nou sommige wel, maar ik niet! Na het ontbijt gingen we naar China toe. We kregen allemaal een paspoort en moesten een speurtocht doen. Toen we terugkwamen moeten we met een blinddoek om een pad lopen. De nieuwe leiders moesten het ook doen, en daarna mochten we vla over ze heen gooien. Toen het allemaal klaar was mochten we in de sloot zwemmen".

  • 21 Juli 2014 - 20:14

    Mama Van Kimiya:

    Hoi Kimiya,
    Heb jij ook in de sloot gezwommen? het regent nu een beetje, dan kun je daarna in de regen douchen... grapje. Ben je ook gaan kanovaren? Wat knap dat jullie een speurtocht en opdrachten in het chinees hebben gedaan. Ik wist niet dat je Chinees kon lezen.
    Papa mist je heel erg, zegt hij net tegen mij. Hij vindt het heel rustig en een beetje saai zonder jou. Arman mist je enorm, want hij vindt het helemaal niet gezellig om in zijn eentje angry bird filmjes te kijken op de ipad. En ik mis je knuffels. Knuf is niet zo zacht als jij!
    groetjes van mama, papa en Arman

  • 21 Juli 2014 - 21:12

    Debbie (moeder Marloes):

    Lieve Marloes en allemaal,
    wat doen jullie een leuke dingen! Lekker in de sloot zwemmen en zo, dat heb ik nou nog nooit gedaan!
    Het is hier wel een beetje saai hoor, zonder jou. Maar geniet er nog maar lekker van. Dat gaat vast lukken, want het lijkt me heel gezellig bij jullie en het wordt ook weer mooier weer.
    De groetjes en tot de volgende keer, van pap, mama en Daan.

  • 21 Juli 2014 - 21:55

    Esther Groeneweg:

    hi suzanne en meiden
    wat vies ehhhh leuk dat jullie in de sloot hebben gezwommen [jij zeker ook wel he suze]
    en ook nog eens kanoen
    wat moesten jullie vinden tijdens de speurtocht??????????????????
    beer vind het erg gezellig bij mij
    ik mis je groetjes van ons xxxxx

  • 21 Juli 2014 - 22:11

    Oma Ton:

    lieve suzanne
    ik heb de foto,s net bekeken ze zijn erg leuk
    ik zie dat je het erg naar je zin hebt
    groetjes en liefs van oma de ruiter

  • 21 Juli 2014 - 22:17

    Paul & Elise:

    Hoi Suzanne en de andere meiden,
    Zo te lezen, doen jullie allemaal leuke dingen! En wij zijn aan het werk. Ik zou veel liever ook een speurtocht doen of vla over de leiding heengooien! Heel veel plezier en groetjes van ons. XXX

  • 22 Juli 2014 - 20:49

    Virginia En Papa:

    Hallo Dhaylinn en andere meiden,
    wat hebben jullie een mooi weer, dat is al geslaagd, maar zo te horen is het helemaal leuk daar.
    geniet er maar lekker van. Heel veel plezier met z'n allen.

    xxx van ons allemaal

  • 22 Juli 2014 - 20:56

    Samantha & Mam:

    Hey Suusje en co,
    Wat klinkt het allemaal gezellig zeg daar! Ben benieuwd naar de verhalen als ge weer thuis bent...Gelukkig hebben jullie wel mooi weer,da's toch wat leuker dan in de regen een speurtocht lopen! Zijn jullie wel een beetje aardig voor de leiding? Nou ja,nog veel plezier he!

    Groetjes Sam en mam (en oma)

  • 23 Juli 2014 - 09:26

    Dorien Moeder Terra:

    Lieve Terra,
    Leuke foto's staan er al. Maar is het niet de bedoeling dat je in de kano zit en niet in het water ligt als je gaat kanoën ;-).
    Jullie hebben het ongetwijfeld reuze naar jullie zin en geen tijd om je te vervelen.
    Helaas geen verslag van wat jullie gisteren hebben gedaan, dan maar wachten op de verhalen als je thuis komt.
    Nog heel veel meer plezier dan dat je tot nu toe hebt gedaan en ik zie je over een paar dagen weer.
    Groetjes aan iedereen daar en een dikke kus.
    Mama

  • 23 Juli 2014 - 13:29

    Mama En Maurice :

    Hoi Rima,
    Thikra: Wij hebben jouw leuk en grappige kaart ontangen, mama mist jou heel erg en heeft geen zin om elke dag alleen te fietsen, ik ben blij dat jij goed hebt gegeten.
    Maurice: moker veel plezier op kamp, geniet van het goeie weer, en een weekje zonder mij.

    groetjes,
    mama en maurice


  • 23 Juli 2014 - 14:15

    Ronald Groeneweg:

    Hoi Suzanne,
    Hoe is het? zijn jullie allemaal leuke dingen aan het doen, vast wel. Het is lekker weer dus wellicht zijn jullie aan het kano varen of zwemmen. Allemaal nog heel veel plezier deze week.
    Groetjes Esther, Ronald en Samantha Groeneweg

  • 23 Juli 2014 - 18:23

    Bart Dohe (Pappa Terra):

    Halloooo Dames !

    Wat hebben jullie een waanzinnig te gekke coole plek voor dit kamp en wat een waanzinnig mooi weer! Jullie hebben het weer getroffen - geluksvogels !

    Lieve Terra, gaat alles goed, of val je vaker buiten de boot . *kuch*... :-) (ennuh .... het is een *kano* .... geen *duikboot* !)

    Heel veel plezier allemaal !!

    En Terra natuurlijk een hele dikke kus !

    Pappa van Terra

  • 23 Juli 2014 - 19:33

    Mama Van Kimiya:

    Hoi kimiya,
    Dank je wel voor de mooie kaarten. Ik vind het heel erg fijn om te lezen dat je het leuk hebt op kamp. Jullie doen wel hele leuke dingen! Gaan jullie ook snel weer een verslagje schrijven op internet? Dat willen we heel graag lezen.
    Papa zegt dat hij je heel erg mist. hij heeft hele schattige fotos van jou gevonden. Op de fotos ben je nog heel klein.
    Zijn jullie nu al in de sloot gesprongen? Gaan julie wel op tijd naar bed ....???

    Heel veel plezier, groetjes aan amelie en tot gauw,
    Mama

  • 23 Juli 2014 - 20:09

    Heleen:

    Hallo Satokootjes en speciaal: hoi Eline,
    Wat hebben jullie een lekker weer! Is het al Italië-dag geweest? We zijn heel benieuwd naar alle verhalen. Heel veel plezier nog, en tot snel want...het kamp is alweer halverwege!
    veel groetjes aan iedereen,
    Heleen en Mike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kampverslagen van de meisjeswelpen van Scouting Satoko Kitahara uit Leidschendam en Leidschenveen

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 50540

Voorgaande reizen:

18 Juli 2021 - 24 Juli 2021

zomerkamp-2021-welpen-scouting-satoko-kitahara

19 Juli 2020 - 25 Juli 2020

2020, Welpen in Wonderland

20 Juli 2019 - 27 Juli 2019

Zomerkamp 2019, Welpen Scouting Satoko Kitahara

09 Juli 2017 - 15 Juli 2017

Zomerkamp 2017 - welpen Scouting Satoko Kitahara

10 Juli 2016 - 16 Juli 2016

Zomerkamp 2016 Scouting Satoko Kitahara

11 Juli 2015 - 18 Juli 2015

Zomerkamp 2015 welpen Satoko Kitahara

20 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Zomerkamp 2014 welpen scouting satoko kitahara

20 Juli 2013 - 27 Juli 2013

groepskamp 2013

07 Juli 2012 - 14 Juli 2012

zomerkamp satoko kitahara welpen

02 Juli 2011 - 09 Juli 2011

zomerkamp welpen Satoko Kitaharagroep

Landen bezocht: