dinsdag ; Achtkamp en zwemmen - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu dinsdag ; Achtkamp en zwemmen - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

dinsdag ; Achtkamp en zwemmen

Blijf op de hoogte en volg

22 Juli 2014 | Nederland, Wateringen

Amelie: Gisteren zijn we naar het zwembad geweest, de hele middag tot 4 uur. Het water van het zwembad was heel koud in het begin daarna werd het steeds warmer. Het was heel druk in het zwembad. Ik heb op de schouders van Mireille geweest en toen liet ze me achterover vallen. Ik ben in het zwembad van een startblok gesprongen. Ik raakte niet de bodem omdat het zwembad zo diep was. Ik vind het heel erg leuk op kamp, maar ik mis jullie wel een beetje.

Georgette: We gingen naar Spanje, daar deden we spelletjes doen. Zoals kano touwtrekken en nog heel veel meer. We gingen ook zwemmen, we werden erg nat! Het was snel omkleden en dan heel snel door naar de hut. ff een rustuurtje en dan BBQ. De hele dag was super leuk !!!

Mariette:
1. het was super leuk
2. we zijn in spanje geweest
3. het was super leuk
4. we hebben gezwommen in de waterman
5. we hebben met wentelteefjes gelunched
6. bassie en adriaan waren er weer
7. ik had het wel koud
8. we kwamen hier en ik sprong in het volgende bad
9. ik ben op de schouders van Mireille geweest
10. ik ben super laat gaan slapen

Kimiya; het was leuk, omdat we heel veel hebben gedaan en we zijn ook naar het zwembad geweest. We hebben ook gebbq'd. De worstjes waren alleen niet zo lekker. De wentelteefjes die we 's middags aten vond ik wel heel lekker. Het was ook heel lekker weer gelukkig en in het zwembad waren Amelie en ik dus als eerste omgekleed. Bassie & Adriaan waren Nicolet en Ilse.We gingen in het zwembad van de startblokken af. Ik maakte er zelfs een salto van af. Ik vind het hier heel erg gezellig, maar ik mis jullie wel hoor.


  • 23 Juli 2014 - 21:53

    Mama Van Amélie:

    Hi lieve meiden en in het bijzonder Amélie natuurlijk!
    Wat leuk allemaal om te lezen wat jullie doen en volgens mij heb je reuze naar je zin. Ik mis je wel! alleen maar jongens hier pffff....is er ook een kamp alleen voor mama's? ;-))...geniet nog maar lekker want de tijd gaat snel. tot zaterdag lieve schat...oh ja, super lieve kaart van je ontvangen! dikke kus van mama xxx

  • 23 Juli 2014 - 23:26

    Mama Van Kimiya:

    Hoi Kimiya en anderen,
    Ik wil ook een kamp voor alleen mama's! Dan gaan we de hele nacht opblijven en keten en naar het zwembad en frietjes eten en misschien nog wel andere dingen doen. :-)

    Opa en oma hebben je kaart ontvangen en ze zijn er erg blij mee. Ze vonden het super leuk om te lezen dat je het leuk hebt. En papa en ik vonden het heel leuk om jouw stem even te horen vanavond. geeft niks als je ons soms mist. Wij missen jou ook. Gelukkig is er telefoon om soms even te bellen.
    Wentelteefje kan oma ook heel lekker maken. Dat kunnen we haar vragen als je daar gaat logeren.
    heel veel groetjes van papa, mama en arman

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kampverslagen van de meisjeswelpen van Scouting Satoko Kitahara uit Leidschendam en Leidschenveen

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 50494

Voorgaande reizen:

18 Juli 2021 - 24 Juli 2021

zomerkamp-2021-welpen-scouting-satoko-kitahara

19 Juli 2020 - 25 Juli 2020

2020, Welpen in Wonderland

20 Juli 2019 - 27 Juli 2019

Zomerkamp 2019, Welpen Scouting Satoko Kitahara

09 Juli 2017 - 15 Juli 2017

Zomerkamp 2017 - welpen Scouting Satoko Kitahara

10 Juli 2016 - 16 Juli 2016

Zomerkamp 2016 Scouting Satoko Kitahara

11 Juli 2015 - 18 Juli 2015

Zomerkamp 2015 welpen Satoko Kitahara

20 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Zomerkamp 2014 welpen scouting satoko kitahara

20 Juli 2013 - 27 Juli 2013

groepskamp 2013

07 Juli 2012 - 14 Juli 2012

zomerkamp satoko kitahara welpen

02 Juli 2011 - 09 Juli 2011

zomerkamp welpen Satoko Kitaharagroep

Landen bezocht: