woensdag ; dagje uit ! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu woensdag ; dagje uit ! - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

woensdag ; dagje uit !

23 Juli 2014 | Nederland, Wateringen

Sara; We gingen glowgolven, dat is mini golven maar dan in de glow in the dark. We gingen naar Sealife, dat was in Scheveningen. We liepen naar de tram en dat duurde een half uur. Toen we terug waren zijn er heel veel kinderen gaan zwemmen. Het was een leuke dag.

Suzanne; We zijn vandaag naar Scheveningen geweest, dat was voor om naar Hawai. Daar gingen we glow golven en toen zijn we in een restaurant gaan eten. Het eten Binki Beer daar aten wij frietjes. Toen was er een verrassing. We gingen ook nog naar Sealife dat was super leuk!! Toen we met de tram weer terug en weer terug lopen en we aten soep als avond eten. We hebben een film gekeken!

Lissie; we zijn vandaag wezen glow golven. Daarna zijn we naar Sealife geweest. Het was een leuk dagje uit. Vooral Sealife vond ik erg leuk!

Anne fleur; We gingen vandaag eerst naar de tram lopen. Toen gingen we glow golven en toen frietjes eten. Toen naar Sealife en ik vond het heel erg leuk.

noot van de leiding; in de tram terug hebben we een minuut stil gestaan bij de nationale rouwdag. De meiden hebben goed meegedaan. Paar haltes verder kwamen er veel controleurs binnen. Eentje was jarig en de meiden hebben heel hard gezongen. Dat fimpje gaan we delen via facebook.

• 23 Juli 2014 - 21:53

Mariette Mansveld:

Lieve allemaal en speciaal Gaby,

Wat is het toch leuk om te lezen wat jullie daar allemaal uitspoken,en het is zo veel... Dat je het niet allemaal kan onthouden om te vertellen na thuis komst.
    Gaby hoe ging het golfen? Je hebt toch niet stiekem een klein beetje vals gespeeld he?
    Het was lekker weer jullie hebben echt geluk!
    Wij hebben ook heerlijk buiten ge-bbq-ed vandaag,Loot en wooly bewegen niet veel ,ze hebben het veel te warm,maar ze missen je wel hoor!
    Ga nog heel veel leuke dingen doen,morgen schrijf ik je weer.
    Hele vette knuffel Jetje
    Wat een mooi weer vandaag om leuke dingen te doen! En nog wel naar Scheveningen ook. Ik vind dat jullie de leiding nu al een groepsknuffel mogen geven...want zij hebben dit allemaal voor jullie georganiseerd. Top!
    Geniet er van, veel lachen en niet te veel Bssie pesten....;-) Groetjes, pepe

• 24 Juli 2014 - 11:00

Oom Eddie Van Marloes:

Hallo Allemaal en vooral Loes natuurlijk,

jullie doen wel heel veel leuke dingen in zo'n korte tijd. Ik denk dat jullie erg lang op moet blijven om zoveel dingen in een paar dagen te doen. Ik hoop wel dat als je weer thuis bent je nog wat energie genoeg over hebt om alles aan ons te vertellen. Afijn, aan energie geen tekort :-) Wanneer kom je eigenlijk weer naar huis? De boom is wel erg leeg zo en de vissen missen jou ook al.

Lekker dat jullie zulk goed weer hebben. Ik ben jaloers want ik zit binnen op kantoor. Nou, ik wens jullie nog heel veel plezier en we gaan gauw weer marshmellows que-en.

groetjes daar.
    EddieB

• 24 Juli 2014 - 18:05

Yvonne Van Leeuwen:

Hallo Sara en Ilse en alle andere meiden,
    Wat een feest zo'n kamp. Julli doen in een paar dagen meer leuke dingen dan sommige mensen in een heel jaar. ;-)
    Fijn dat alles zo goed gaat, we zijn reuze trots op jullie. Hier is het wel stil , maar we doen heel erg ons best zo veel mogelijk 'vieze' dingen te eten, dan kunnen we er straks weer voor een jaartje tegenaan :-p
    Heel veel liefs en tot zaterdag,
    Tjeu en Yvonne

• 24 Juli 2014 - 20:25

Debbie (moeder Marloes):

Hallo Marloes, Gabrielle, alle andere meiden en leiding natuurlijk,
    Wat een superweekje hebben jullie zeg, met dat mooie weer en al die leuke dingen! Ik ben ook wel een beetje jaloers als ik op mijn kantoorkamertje zit, met het zonnetje buiten... En iedere dag lekker beginnen met ochtendgymnastiek, dat vindt Marloes volgens mij het allerleukst ;-). We hebben je kaarten voor Daan en voor ons ontvangen, Marloes. Bedankt, leuk al die tekeningetjes, nu weten we naast wie je slaapt en hoe de eetzaal eruit ziet. En mooie kleine loomknutseltjes erin. Ik heb jou vandaag ook nog een kaartje gestuurd, ik denk dat het morgen aankomt. Geniet nog maar even, dan komen we je zaterdag gezellig weer halen! Liefs en groetjes van Pap, mama en Daan.