Donderdag : Italië - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Donderdag : Italië - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Donderdag : Italië

24 Juli 2014 | Nederland, Wateringen

Dhaylinn: hallo allemaal, we hebben vandaag veel gedaan. Zoals winkelen met je vijf euro en spelletjes gedaan. Zoals levend stratego en we hebben gekanoed en dat was best zwaar maar ook leuk. Ik heb ook alleen gekanoed om de kano s naar het kampterrein te brengen. Daar lekker gezwommen in het badje en dat was ijskoud maar daarna warme douche en lekker schoon. Daarna spaghetti gegeten het was lekker en een ijsje. Nu corvees en dus internet.

Ilse : we aten een croissant. Daarna winkelen dicht in de buurt. We gingen naar veel winkels het was erg leuk. Toen gingen we middageten (tosti). Daarna gingen we levend stratego spelen in het park. Daarna in de badjes en lekker eten. Nu gaan we bingo spelen en dan naar bed. Doeiiii

Melody: we zijn vandaag naar de winkels geweest daar heb ik een microfoon en knuffel gekocht. Er was een rustuurtje. En daarna een spel gedaan. En in d'r ochtend een croissantje

Eline: we hebben vanmorgen een croissantje gegeten. Toen gingen we naar het winkelcentrum en heb een bol oog knuffel gekocht. En Ilse trapte pet ongeluk op mijn slipper en toen was een bandje los gegaan. Bij de blokker nieuwe gekocht voor 1 euro.

Terra: druk met de bingo

• 24 Juli 2014 - 21:20

Esther Moeder Suzanne:

hi suzanne en natuurlijk ook alle andere meiden
    wat is het toch iedere dag weer een feest daar bij jullie
    iedere dag doen jullie leuke dingen
    nu vandaag weer gewinkeld met zijn allen
    -nou daar hoef ik niet meer te winkelen jullie hebben vast alle winkels al leeg gekocht-
    en iedere dag weer genieten van de zon
    heel goed hoor
    ik hoop dat je weer wat opgeknapt bent liefie
    nou ik kijk alweer uit naar het verslag van morgen
    dikke kus en knuffels en groetjes voor de meiden
    xxxxxxx mama esther

• 24 Juli 2014 - 22:10

Heleen:

Hoi Eline en alle anderen, wat klinkt het heerlijk: zwemmen, glowgolfen, shoppen, in badjes, kanoën, levend strateeg... Kunnen er volgend jaar geen ouders mee???? Het lijkt in elk geval hartstikke leuk:-)
    groetjes
    Heleen en Mike

• 25 Juli 2014 - 15:47

Alie:

Dag lieve meiden en speciaal Anna,

Wat fijn om te horen dat jullie het zo gezellig hebben. Hebben jullie nog geslapen na het nachtspel. Lieve Anna dank je voor het mooie kaartje en wij missen jou ook heeeeeeeel erg. Gelukkig ben je morgen weer thuis. Knorrige wacht al op je met een gemaakt oor. Veel plezier nog deze laatste dag en tot morgen.

Dikke knuffel mama