Nachtspel - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Nachtspel - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Nachtspel

24 Juli 2014 | Nederland, Wateringen

Na dagen vragen door de kinderen was toch gisterenavond eindelijk het nachtspel. Na de film ( dolle tweeling ) gingen we slapen. Toen het dan eindelijk donker werd , werden de meiden wakker gemaakt. Jamt en Georgette stonden al klaar maar marloes moesten we meerdere keren wakker maken.

Buiten waren er enge monsters die de pakjes van Bassie en Adriaan hadden gestolen. Met voldoende rondjes en kruisjes te hebben opgehaald bij de monsters die niet waren afgepakt door de bewegende monsters. Werden de pakjes weer teruggevonden.

Bij het kampvuur wat te drinken en lekkere marshmellow gingen de meiden weer naar bed.

Vanmorgen lekker uitslapen en daarna de film afkijken.

• 25 Juli 2014 - 00:07

Bart Dohe (Pappa Terra):

Hallo dames !

of zal ik zeggen - goede nacht ?? . Een nacht spel, mooi weer, glow-golfen sealife en bingo..... WOW wat hebben jullie een enorm leuk kamp !! ( en ik ben niet jaloers ........ en ik ben niet jaloers ........ en ik ben niet jaloers ........ en ik ben niet jaloers ........ :-)) toch ??

Nog even en het kamp zit er bijna op .... wel jammer natuurlijk (al vind ik het ook weer leuk om Terra weer te zien) al weet ik bijna zeker dat ook jullie laatste dagen erg leuk zullen zijn.

Nog heel veel plezier voor iedereen en een kus voor Terra !

Bart

• 25 Juli 2014 - 11:57

Mariette Mansveld:

Hay daar lieve Gaby en alle andere meiden,

Was het lekker griezellen tijdens het nachtspel?Stonden er enge clowns in de struiken,hebben jullie hard geschreeuwd......
    En Marloes was je een beetje wakker of ging het aan je voorbij als een droom?Ik denk dat Gaby je wel wakker heeft gehouden met haar gegil....Gelukkig dat jullie alle angst konden wegsnoepen bij het kampvuur,alleen daarvoor al kom je toch midden in de nacht je bed uit.
    Doe vandaag maar lekker rustig aan....en zaterdag slaap je weer in je eigen mandje,ik weet zeker dat je die gemist hebt Gaby!
    Nou wij missen jou, maar gelukkig weten we dat je het heel erg leuk hebt.
    Dikke vette knuffels en lebbertjes speciaal voor jou Gaby.
    En voor de andere meiden natuurlijk ook een dikke knuffel(ik denk niet dat jullie een lebbertje willen van onze stinky tekkel )

Kus Jetje

• 25 Juli 2014 - 22:45

Debbie (moeder Marloes):

Hallo dames en speciaal Marloes,
    Ik denk dat jullie nu de bonte avond aan het houden zijn en dat dat superleuk en heel erg laat gaat worden! Ik ben nu al benieuwd naar de foto's.
    Ik vond het helemaal niet gek hoor Marloes, dat je niet wakker te krijgen was voor het nachtspel.
    Als je eenmaal slaapt, dan slaap je ook echt! Ik denk trouwens dat je vanaf morgen ook wel wat slaap in te halen hebt van deze superweek. Wij verheugen ons erop dat we je morgenochtend weer kunnen ophalen. Het is hier wel heel stil zonder jou en Daan mist je ook wel een beetje. Geniet nog eventjes en doe de groetjes aan de leiding en aan alle andere meiden, dan zien we elkaar morgen weer!!
    Groetjes en liefs van mama, papa en Daan.