Dag 3: Kanoën, Speurtocht en Spiderwoman - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 3: Kanoën, Speurtocht en Spiderwoman - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 3: Kanoën, Speurtocht en Spiderwoman

14 Juli 2015 | Nederland, Uitgeest

Gisteravond zijn de bevers bij ons gekomen! Die komen hier slapen tot en met woensdag. De bevers hebben een mooie tekening gemaakt. (Jasmijn heeft ook een tekening gemaakt).

Vanmorgen zijn we weer begonnen met de ochtendgymnastiek. Dit was een goed begin.
Als eerst gingen we kanoën met de helft van de groep, de andere groep ging een vlot maken.
Het vlot bouwen was ook erg leuk, dit hebben we helemaal zelf gedaan met tonnen en touw. Daarna hebben we geruild en ging de andere groep aan het vlot werken en de rest kanoën.

Tijdens het rustuurtje kwam de leiding met de post! Er was voor bijna iedereen wel een kaartje!
Hier waren we erg blij mee .

In de middag hebben we een speurtocht gedaan. Hierbij moesten we aan onze superkracht ‘spierkracht’ werken. Dit deden we door op te drukken, heen en weer te rennen en over een kastje heen springen. Het eindpunt was een grote speeltuin, hier hebben we heerlijk gespeeld.

Ook mocht Rima in de middag even buiten slapen omdat ze zo moe was, dit vonden wij grappig.
Rima was ook een beetje onhandig, ze viel wel vijf keer van de bank af. Hier moesten we erg om lachen. Dit zullen we zeker niet vergeten.

In de avond gaan we een Zweeds renspel doen. En daarna vast snel slapen.
Groetjes van Jasmijn, Rima, Anne-Fleur, Eline, Noralie, Robine, Nathalie en Femke.

• 14 Juli 2015 - 19:40

Papa & Mama Van Nathalie:

Lieve Nathalie,

Zo te lezen heb je een super toffe tijd en geniet je met volle teugen

Tot snel, voor ons duurt het een beetje lang.

Liefs,
    Papa en Mama xxxxxx

• 14 Juli 2015 - 19:57

Tessa:

Hallo Merel,
    Wat doen jullie allemaal leuke dingen zeg. Geniet er van! Groetjes en dikke knuffel van ons alle 4. ♥

• 14 Juli 2015 - 20:06

Mathieu En Yvonne:

Hallo meiden,
    Het blijft gewoon feest, daar in Uitgeest (dat rijmt ;-)
    Nu weer bezoek van Spiderwoman, gisteren al van Catwoman, het kan niet op. Ik kan niet wachten om jullie spierballen te bewonderen. Maar eerst nog heel veel plezier en een dikke knuffel voor Ilse.
    Groetjes, papa en mama

• 14 Juli 2015 - 20:10

Jenno & Bart:

Was het renspel leuk ?

veel plezier, papa en bart

• 14 Juli 2015 - 21:16

Maurice En Thikra:

Hoi Rima,
    Zo te zien heb je een een hele leuke en drukke dag gehad, gelukkig heb je smiddags nog even kunnen slapen! Hopelijk houden jullie dit droge weer de rest van de week en breekt de zon ook nog door. Het is heel stil thuis zonder jou :-(
    Groetjes, strijder en mama

• 14 Juli 2015 - 21:22

André:

Lieve Rima,

Heb je buiten een lekker dutje gedaan? Mooi, want jullie doen allerlei oefeningen met Catwoman en 's nachts blijven jullie zeker kletsen voor het slapen gaan?
    Doe je een beetje voorzichtig en niet te veel van de bank vallen...
    Veel plezier en tot zaterdag.

Groetjes,

papa

• 14 Juli 2015 - 21:50

Marlous ( Mama Jasmijn):

Hallo meiden,
    Wat klinkt het allemaal leuk zeg!! Zou stiekem wel even een dagje mee willen doen. En lieve jasmijn we vinden jou super stoer toch op kamp voor ons ben je al een superheld!!! Veel plezier allemaal! Groetjes mama loes

• 15 Juli 2015 - 09:42

Lisette :

Hoi Dina,

Heb je het naar je zin? Je bent toch geen zandkoekje aan het zijn?
    Lieve knuffel van ons, Krista, Casper, Ed & Lis