Dag 5: eindelijk de zon :))))) - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 5: eindelijk de zon :))))) - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 5: eindelijk de zon :)))))

Door: Sophie, Dalia, Suzanne, Madelon, anouk, fleur

16 Juli 2015 | Nederland, Uitgeest

Sophie: vanmiddag gingen we zwemmen bij het meer ( uitgeestermeer ) en s ochtends kano varen en vlot varen. Tim & Lunara hadden het ook leuk. Ze zijn vandaag op date en dat vind ik erg grappig. En ook grappig dat iedereen na het douchen zijn haar aan het doen is.

Dalia: de meeste overvliegers hebben hun kano insigne gehaald. Ik heb lekker geoefend. Ik ging op het vlot. Ook zagen we een superheld ( Totaly spice ). Ik vond het erg grappig.

Anouk: na het ontbijt gingen we in drie kleine groepen. Mijn groepje ging eerst het vlot proberen. Daarna kano varen en waterspelletjes op het strand. Daarna lopen naar het strandje dat was heel leuk. Groetjes anouk - trolhoofdpowerrrrrr!

Madelon: we gingen kano varen en daarna zwemmen bij een strandje. Totaly spice (Sam) kwam in een glitteract. We aten macaroni. Sam was heel grappig en het zwemmen erg leuk.

Fleur : we zijn naar het meer geweest. We hebben drie spellen gedaan. Ook vlot gevaren. Ik heb me kano insigne gehaald.

Suzanne: we gingen het vlot testen. Daarna zwemmen. Sam van Totaly spice kwam langs. Ik vond heel lollig dat Sam langs kwam.

Groetjes aan Kimiya.

Vanavond hebben we een tas versierd en wat de meiden nog niet weten is dat we vanavond nachtspel hebben. Dat vragen ze al de hele week. Dus dat gaat goedkomen.

• 16 Juli 2015 - 20:46

Gisela:

Blijf jullie verhalen volgen. Het laatste stukje kamp gelukkig lekker weer. Geniet er allemaal van en veel plezier met de bonte avond.

• 16 Juli 2015 - 20:59

Papa En Mama Van Dalia:

Hoi Dalia, hier even een berichtje van papa en mama. Elke avond wacht ik ongeduldig op een nieuw berichtje van jullie op kamp. Ik denk dat jullie het erg naar jullie zin hebben. Blij om te horen dat het weer vandaag beter is. Jammer dat er nog geen foto's zijn. Heb je de kaart al gekregen? Nou nog heel veel plezier en tot snel. Kusjes van papa, mama en Damien.

• 16 Juli 2015 - 21:01

Renate:

Lieve welpen ,

Het is duidelijk dat jullie een supermega kamp hebben.
    Heel hartelijk bedankt voor de leuke verjaardagskaart die ik heb gekregen.
    Ik wens jullie nog een leuk laatste restje kamp toe.

En hebben jullie de leiding nog een beetje geplaagd?

Groetjes renate

• 16 Juli 2015 - 21:37

Helene:

Het klinkt weer heel erg super gezellig.
    he eline, verveet jeniet alle telefoonnummers en emailadressen op te schrijven? Doen hoor.
    dag schatje,nog veelplezier
    mama xxx

• 16 Juli 2015 - 21:39

Jetje:

Lieve superBellebobje,

Heerlijk dat het vandaag eindelijk mooi weer is en ben je niet uit het bootje gevallen ?of eigenlijk exspress wel?
    Zijn er al superhelden door het raam gesprongen bij jullie kamphuis?
    Nou ik ben wel al een beetje aan het aftellen tot je weer thuis bent hoor en Lootje trouwens ook ,die mist je kruimels.Wooly gaat goed en zit weer in een een schoon hokje op je te wachten.
    Lieve muis je zult wel moe zijn na vandaag doe iedereen een knuffel en ga lekker je mandje in.

We love you,
    Pepe,Meme,lootje en woolewotje

• 16 Juli 2015 - 21:49

Jenno:

Misje cu snel

• 16 Juli 2015 - 21:51

Marloes Beugelsdijk:

Gelukkig heeft het zonnetje z'n best gedaan!
    Leuk hoor, lekker zwemmen en varen. Volgens mij een hele gezellige boel daar!
    Geniet nog maar lekker de laatste daagjes!

Sophie, je krijgt een extra dikke kunffel van Luuk!

X mama en papa

• 16 Juli 2015 - 22:24

Maura:

Hoi Teddy, het klinkt allemaal supergezellig! Geniet nog maar even, want over twee nachten is het al weer voorbij. En dan ben je weer gezellig thuis. Heel veel plezier morgen op de bonte avond! Morgen wsl weer een zonnige dag! Tot zaterdag, Groetjes, mama.

• 17 Juli 2015 - 09:37

Ilonka Henneken:

Trolhoofdpowerrrrrrrr,

Heel veel plezier en ❤️ U.

XXX mamma

• 17 Juli 2015 - 13:45

Helene:

He elinemoppie,gaat het nog een beetje?
    laatste dag,geniet er nog maar even van.
    heel veel plezier vandaag en vanavond en morgenochtend ben je alweer thuis.
    zondagmiddag vieren we barts verjaardag,kun je iedereen vertellen wat je hebt beleefd.
    dag schatje,tot gauw.
    kus mama

• 17 Juli 2015 - 16:43

Opa En Oma Scholten:

Hallo Anne Fleur en Jasmijn, van harte gefeliciteerd met jullie papa.
    Wij komen zondag er een gebakje op eten.WAT hebben jullie het toch gezellig.
    Nog een dag en het is al weer voorbij.Heel veel plezier en heel veel groetjes en xxxx van ons uit Deventer.