Woensdag 22 juli 2020 Dagje UIT - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Woensdag 22 juli 2020 Dagje UIT - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Woensdag 22 juli 2020 Dagje UIT

Door: Koekjes

22 Juli 2020 | Nederland, Boskoop

Hallo,
Vandaag was onze bubbel dagje uit. Door het nachtspel is het stukje van gisteren vertraagd.

Amy:
De koekjes gingen afwassen en hadden een klein (groot) watergevecht. Ilse heeft verloren. Daarna gingen we lasergamen en het was HEEEEEEL leuk en we hebben een hele lange escape room gedaan. Er was ook nog een online winkel, daar hebben we allemaal dingen van de intertoys gekocht. Ik kan niet wachten tot het komt.

Ymke en Kyjara:
We hebben gelasergamed ! En de koekjes hadden een watergevecht, maar Ilse begon. We hadden ook een springkussen. Kortom; de dag was LEUK!

Malou:
Ik had een watergevecht en we gingen lasergamen en we daarna nog op het luchtkussen en de dag was leuk. Liefs Malou en we aten friet maar ik nam een pannenkoek

Fenna werd opgehaald en Emilie was gedag aan het zeggen vandaar van hun stukje eigen tekst.

Nadat de kinderen op bed lagen, werd het nachtspel voorbereid door de leiding. De witte koning had trek in cupcakes, maar die lagen in het theehuis waar de rode koningin lag te slapen (hard snurken) .
De meiden werden weer wakker gemaakt en slaapdronken gingen ze met trui aan naar buiten. We verzamelden bij de kampvuurkuil waar we veilig waren. Samen op pad naar het theehuis daar een cupcake stelen. Om deze naar de witte koning te brengen zonder gezien te worden door één van de soldaten. Was een geslaagd spannend spel.

• 23 Juli 2020 - 13:36

Wendy Vd Braak Moeder Van Esmee :

Wat spannend zeg zo'n nachtspel dat klinkt wel heel erg leuk.
    Geniet nog even de laatste dagen.

• 23 Juli 2020 - 14:23

Jessica , Mama Van Jara:

Zo te lezen een superleuke dag!!

• 23 Juli 2020 - 15:40

Sonja:

Superleuk weer! Wat boffen de meiden met zulke leuke leiding die een mooi kamp voor ze organiseren.

• 23 Juli 2020 - 16:08

Suzanne , Mama Van Amy En Esmee :

Alweer zo'n leuke dag, wat boffen jullie zeg! Super leuk om jullie verhalen te lezen. Heel veel plezier nog de komende dagen .

• 23 Juli 2020 - 16:18

Diane :

Dat klinkt als een superleuke dag en dan ook nog een geweldig nachtspel. Jullie boffen maar!

• 23 Juli 2020 - 17:04

Wendy Luka:

Wat een geweldige dag, erg leuk om jullie verslagen te lezen!
    We zijn best een beetje jaloers op jullie hoor met al die leuke belevenissen.
    Veel plezier verder :-)