Maandag - Reisverslag uit Delft, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Maandag - Reisverslag uit Delft, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Maandag

Door: Lize, Esmee, Emilie, Anne-Mei, Fenna, Noa M

19 Juli 2021 | Nederland, Delft

Vandaag het verslag van de Kerstballen.

- We hebben pannenkoek met ijs gegeten.
Noa M.

- Hai.
Ik heb vandaag het thema Koningsspelen gespeeld. We deden heel veel spelletjes. We zijn ook gedoopt en we hebben een heel lekker toetje gehad, namelijk pancake met ijs. Het was een geslaagde dag!
Liefs, Fenna

- We hebben rommelmarkt gedaan. Mijn spullen zijn verkocht. We gingen ook sporten! Dat was ook leuk & lekker eten hadden we ook!
Ik slaap met Shirley-Ann in de tent. We hebben ook veel feestjes.
Anne-Mei

- Vandaag was feestdag Koningsdag en pannekoekendag en. De doop van scouting en we hebben lekker buiten gesport. Dit was de dag.
Doei, tot gauw. Emilie

- Hallo,
Ik ben Esmee. Vandaag was er koningsspelen en we hebben buiten gespeeld en gesport.

- Hoi,
Ik ben Lize. We hadden vandaag Koningsdag en we hadden corvee. We hadden een heel lekker toetje en het is heel leuk bij ons. Het wordt heel leuk vandaag, dus heel veel succes daar thuis.

• 19 Juli 2021 - 20:16

Chao (mama Anne-Mei) :

Hoi Anne-Mei
    Wat leuk om je bericht hier te lezen! Ahhhh… alle spulletjes al verkocht. Hoop dat jezelf ook leuke spulletjes hebt kunnen kopen. En je zit dus veilig in een tent, beschermd tegen de muggen? Gezellig hoor. Wel goed je rust nemen en genoeg slapen hè. Heel veel plezier nog met de feestjes en veel gezelligheid met elkaar!
    Kusjes mama

• 19 Juli 2021 - 20:41

Manon :

Hallo lieve Noa,
    Dat was een lang verhaal! Maar die pannenkoeken waren wel erg lekker denk ik! Heb jij ook veel spulletjes verkocht vandaag? En hoe gaat t met slapen? Ik heb vandaag samen met papa de konijntjes eten gegeven. En gister hebben we hun het hok helemaal schoongemaakt. Papa en mama zijn goed bezig! Ik las dat jij ook al corvee hebt gehad. Wat gaan jullie morgen doen, weet je dat al? Heel veel plezier lieve meid. Kusje van papa en mama!!

• 19 Juli 2021 - 20:51

Caroline (mamma Emilie):

He lieve Emilie, het feest is goed begonnen. Wat leuk om alle verhalen te lezen. En zag ik nou goed dat jullie broccoli hebben gegeten? Mjammie!
    Pappa zegt dat hij ook pannenkoeken wil net zoals jij.
    We denken veel aan je. Hoe zal je het hebben, is het gezellig, loop je de hele dag met een glimlach rond? Geniet maar lekker meissie. Je hebt het verdient. Dikke kus van pappa, mamma en Bobbie die elke dag een zooitje maakt van zijn zandbak. Xxxxx

• 19 Juli 2021 - 20:56

Jeanette :

Hoi Lize, wat fijn om te lezen dat je het daar erg naar je zin hebt.
    En corvee gehad… ja ja dat hoort er ook bij, gezellig om samen met je vriendinnen te doen!
    Klinkt goed….. een lekker toetje, mmmmmm dat missen wij dus!
    Vandaag daar bij jullie dus alles oranje, leuk hoor.
    Lieve schat, geniet daar maar van alle gezelligheid.
    Dikke kus Papa & Mama

Tags: kamp