Dinsdag 21 juli - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dinsdag 21 juli - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dinsdag 21 juli

21 Juli 2020 | Nederland, Boskoop

Hierbij het reisverslag van het groepje "theekopjes"

Zoey:
We hebben vandaag leuken dingen gedaan maar het kanoën was niet leuk maar de speeltuin was wel leuk. einde.

Emma:
We gingen vandaag wandelen dat vond ik niet zo leuk. en we gingen kanoën dat vond ik ook niet zo leuk. ik werd nat! we gaan zo een spel doen de de overspringers (ze bedoeld overvliegers) hebben bedagd ik weet niet wat het is. Ik kan ook eindelijk scoobydooën yes!!! Bij de wandeling ginen we naar een speeltuintje het was warm dus liepen we beina allemaal in het slootje.
Van: Emma Korver
Groep: Theekopjes
dag: Dinsdag
Thema: Alice in Wonderland

Jara: Hooi we hebben vandaag ge kanood. Het was heel lastig en we vaarde steets in de bostjes. En ik hep ook gescoobydooën en het was heeeeeeeeeeel leuk
(dag dinsdag). Van Jara :)
ps
mama en papa marly ik mis juli

Ilana: Halo ik ben ilana
We gingen een wandeling maken. toe mogten we naar het speeltuin. We gingen ook kanowen en een kanow speletjes spelen.

Lise: Hallo ik ben lise we hebben gekanood het was moeilijk en me team van kanoo gingen huilen omdat ze vissen en spinnen eng vinden en omdat ze het moeilijk vonden. Toen ik aankwam bij het gebouw ging ik spelen maar eerst ging ik aankleden. We speelden verstoppertje en dan kon ik ze niet vinden en dan ging ik naar binnen toen gingen we een ander potje doen. groetjes lise. dag dinsdag

• 21 Juli 2020 - 19:26

Sjouk ( Mama Van Zoey):

Nou dames, wat een water welpen zijn jullie haha

Fijn dat jullie zulke leuke dingen doen en jullie boffen met het weer.

Heel veel plezier nog !!

• 21 Juli 2020 - 19:29

Diane:

Wat een leuke belevenissen elke dag! Veel plezier meiden!

• 21 Juli 2020 - 19:40

Caroline En Philippe :

Wat een gezellige dingen doen jullie allemaal. Ik wilde dat we konden meedoen. Geniet maar lekker en van alle lol samen. Kus aan Emilie en Fenna.

• 21 Juli 2020 - 23:15

Annelies:

Dat klinkt allemaal erg leuk! Dus jij vond de spinnen en de vissen niet zo eng Lise? Haha veel plezier nog en ik kijk weer uit naar jullie nieuwe verhalen! Kusjes

• 21 Juli 2020 - 23:27

Jessica, Mama Van Jara:

Hey Jara, wat leuk om een stukje van jou te lezen! Ja kanoen is ook lastig . Wij missen jou ook hoor, maar het is nog maar voor even. Maak nog maar veel plezier. We zijn benieuwd naar de foto s en alle verhalen! Tot zaterdag! xx

• 22 Juli 2020 - 11:32

Martin Anita Wessel Lucky Roosje Snowy Dikzak:

Wat beleven jullie toch veel leuke dingen. Prettig dat het water daar ook nat is! I
    Benieuwd wat je gescoobydood hebt. Knuffels van ons zevenen

• 23 Juli 2020 - 11:35

Omar Gonnie :

Bedankt voor leuker kaart fijn dat je naar je zin heb groetjes oma gonnie