Maandag 20 juli 2020 - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Maandag 20 juli 2020 - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Maandag 20 juli 2020

Door: Anouk & Suus

20 Juli 2020 | Nederland, Boskoop

Hierbij het dagverslag van het groepje "Cupcakes":

Mayuri:
Het gaat goed. Vandaag hebben we gezwommen in de zwembad en we hebben cupcakes gebakken en gespeeld met de frisbee.
We hebben spelletjes gespeeld.
Slecht nieuws... mij luchtbed is leeg :( en we hebben voor avond groente gegeten :). YUM!

Esmee (Ld):
We waren 5 uur wakker. We gingen cupcakes bakken en we gingen hightea-en. Daarna gingen we kampdoop doen en toen vielen we in de sloot. HIHI.
We gingen dousjen en we hadden vla en ik heb getrakteert. Ik heb een leuk groepje en juf.

Noa B:
Het was heel leuk. We waren al om 5 uur wakker toen was het heel gezellig. We gingen daarna cupcakes maken.
Ze waren heel lekker daarna gingen hightea-en en een spel en het toetje was lekker met glazuur en spikkels.

Isabel:
We hebben in de sloot gezwommen en wel hebben cupcakes gebakken en we hebben gedoest.
We hebben lekker gegeten. En zijn lang opgebleven.
Het kamp is erg leuk!

Eveliene:
We hebben in de sloot gezwommen. Ik heb op mijn telefoonboekje geschreven en ik heb cupcakes gebakken en eentje van mij werd helemaal zwart. Ik heb bosvruchten en gewone zwarte thee voor het eerst gedronken. Ik heb ook vla gegeten, maar ik heb het niet helemaal op, want toen zat ik vol. Ik ga meer proberen te slapen door al die herrie. Ik zat te klappertanden toen ik uit de sloot kwam en we gingen high-tea en.

• 21 Juli 2020 - 00:13

Mayuri- Papa N Mumma:

Hoi Mayuri,
    erg leuk om van je te horen.
    Geniet van je vakantie in het kamp.
    Samarth speelde vandaag ook waterspelletjes in zijn bad in de tuin
    Goed om te weten dat je gezond & lekker eet. We houden je Pickle klaar als je terug bent :).
    We hopen dat je lucht-bed nu is opgelost en dat je lekker en gezellig slaapt. We zullen 's ochtends contact opnemen met Anouk of Marielle om het probleem te controleren
    Veel plezier en tot snel.

Dikke Knuffeltje,
    Mom/Baba n Samarth

• 21 Juli 2020 - 12:30

Astrid Baars:

Hallo lieve Noa, wat fijn dat het allemaal goed gaat en het zo gezellig is.
    Wat goed dat jullie uitslapenen niet snoepen, haha
    Als je weer thuis bent gaan we ook cupcakes maken en high tea-en.
    Veel plezier nog en tot zaterdag. Veel liefs en dikke kus van mama

• 22 Juli 2020 - 09:47

Wendy Moeder Van Esmee :

Lieve Esmee

Wat een leuk verhaal. Volgens mij hebben jullie het heel erg naar jullie zin daar. Jullie zitten al weer op de helft vandaag wat gaat dat hard. Heel veel plezier nog en tot zaterdag.kusjes mama