Aankomstdag - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Aankomstdag - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Aankomstdag

Door: shantiwelpen

Blijf op de hoogte en volg

02 Juli 2011 | Nederland, Dordrecht

Vandaag kwamen we aan in Dordrecht. Bij de ingang stond Baloe al te wachten. Langzamerhand kwamen alle kinderen binnen lopen. Toen ze er allemaal waren kregen we limonade en een snoepje. Toen moesten we allemaal onze witte tshirts pakken en gingen we batikken. Toen we klaar waren gingen we onze bedden klaar leggen. Nadat we hadden gespeeld hadden gingen we eten. We aten soep met broodjes knakworst. Als toetje kregen we een danoontje.
Groetjes van de blauwe shanti's
Safanne, Floreanne, Adriana, Maaike, Sabrina en Liselotte

Noot van de leiding, s avonds hebben we kennismakingsspelletjes gedaan met beide groepen zodat we elkaars namen een beetje leren kennen.

  • 02 Juli 2011 - 20:58

    Ivonne, Mama Van Maa:

    Nou dames, dat klinkt al gezellig! Ik neem aan dat ze zo mooi geowrden zijn dat je hem de rest van de week niet meer uit wil doen!

  • 03 Juli 2011 - 06:55

    Mamma Van Sabrina:

    hee wat leuk dat baloe er was ! wens jullie mooi weer groetjes!!

  • 03 Juli 2011 - 08:31

    Tessa:

    lieve scouting,

    ik ben nu thuis en voel me al iets beter :)
    omdat mijn ouders moeten werken , ga ik met mijn opa en oma mee maar eerst ga ik met mijn oma en moeder naar de sauna ik kom als het dan beter gaat woensdag terug , niet eerder want ik ben dan nog bij mijn oma!

    iedereen een dikke kus en ik schrijf jullie elke dag ,
    Tessa

  • 03 Juli 2011 - 08:59

    Mama Van Carlijn:

    Lieve Shanti's,
    Jullie hebben weer een geweldige plek voor de kampweek!! We wensen jullie veel plezier en mooi weer!!
    Lieve Carlijn, hele dikke kus van ons alle 4.
    We hopen snel weer wat van jullie te horen.
    Groetjes Annette

  • 03 Juli 2011 - 09:51

    Pappa Safanne/Terra :

    Nou dames,

    Wat een leuke start van jullie kamp! En wat een leuke plek. Hopelijk hebben jullie droog weer de komende week.

    Heel veel plezier, ik weet zeker dat jullie nog heel veel andere leuke dingen gaan doen !!

  • 03 Juli 2011 - 12:09

    Angelina, Rene Wil.:

    HAi Roos,Floreanne en Adriana,

    Hoe is de eerste nacht bevallen? Ik hoop dat jullie een beetje hebben kunnen slapen. Het is gelukkig vandaag mooi weer. Hopelijk ook bij jullie in Dordrecht. Gisteren hebben wij bij Sam en Brigit gegeten. Jullie moeten de groeten hebben.
    Heel veel plezier vandaag. Wij hebben lekker lang uitgeslapen en gaan straks nog even een boodschapje doen. We kijken weer uit naar het bericht van morgen.

    Dikke kus van Mama, papa en William

  • 03 Juli 2011 - 16:16

    Moeder Van Liselotte:

    Wij zijn heel benieuwd hoe jullie geslapen hebben vannacht ;-). Het weer werkt erg mee en de plek is geweldig, dus jullie hebben het vast heel erg naar jullie zin. Veel plezier en we duimen dat het weer zo mooi blijft!
    Liefs van de familie Engel

  • 03 Juli 2011 - 16:22

    Willemieke:

    En wat een lekker weer hebben jullie ! Dat wordt weer een prima kamp.

    Veel plezier en kus van papa, mama en Rosan

  • 03 Juli 2011 - 17:51

    Papa Van Dhaylinn:

    hallo dhaylinn gaat alles goed met je en we missen je wel hoor,
    gr papa, virginia, keynai en lhyam

  • 03 Juli 2011 - 19:04

    Mama Van Rebecca:

    Lieve Rebecca en andere Shanti's,

    Wat zitten jullie op een leuke, gezellig plek zeg, met lekker veel speelruimte... Dat moet wel een topweek worden!
    We missen je wel hoor Rebecca... Want nu jij er niet bent, zit Nathan ons steeds te pesten!

    We wensen jullie heel veel plezier,
    dikke kus van mama, papa en Nathan

  • 03 Juli 2011 - 19:12

    Nathan Bron:

    Lieve Joëlle
    Mijn verjaardagsfeest vandaag was heel erg leuk. Ik heb een DS gekregen met Mario erop. Ik heb stabilostiften, tentje, geld, ballonnen voor figuren, wekker, knutseldingen, bruisbal en badzout.
    En ik slaap vanavond lekker in mijn tentje.
    Ik ga van woensdag tot donderdag bij Henri en Linda logeren.
    WELTERUSTEN
    Kusjes van je grote broertje

  • 03 Juli 2011 - 19:18

    Tessa:

    dag liefies ,

    ik zit de hele tijd te wachten op een veslag maar jullie zetten het maar niet op de site ,maar ik wil alles weten hoor bedtijd roddells ;p enz. ik heb het heeel erg naar mijn zin ben vandaag ook onderweg naar opa en oma naar de mac geweest ik zal voortaan maar s'avonds schrijven want je weet nooit wat de dag je brengt morgen ga ik met mijn broertjes , opa en oma zoals het er nu naar uitziet naar aqauzoo gezellig ;) denk nopg wel aan jullie hoor !! de sauna was een soort mega jungel sauna

    XXxx -jes Tessje

  • 03 Juli 2011 - 19:29

    Peter & Siny/ Noreen:

    Lieve Noreen,

    Wat hebben jullie vandaag lekker weer gehad! Vandaag waren wij bij het afrikafestival in Den Haag. Er waren hele mooie gebatikte schilderijen. Vroeger heb ik eens een sjaal gebatikt, die heb ik nog en ik vond het heel euk. Ben erg benieuwd naar jouw gebatikte t shirt.

    Het is gek thuis zonder jou, geen gekat met Larissa, niet gek voor een moeder en vader. Wel stiller en een gezellig meisjes minder. Tessa kletst nu meer. Vanmiddag miste ze je even, daarna ging ze weer lekker verder spelen.

    Moregen wordt het weer mooi weer. Geniet er lekker van! Hebben jullie ook een klimrek daar?

    En deze (over?) bezorgde moeder vraagt of jullie ook elke dag allemaal tekencontrole doen?

    Liefs van ons en natuurlijk ook van Larissa en Tessa

  • 03 Juli 2011 - 20:19

    René & Carianne:

    Hoi

    Ook wij zijn nieuwsgierig wat voor avonturen jullie daar allemaal beleven...

    slaap lekker (straks en nu...)

  • 03 Juli 2011 - 20:31

    Joël + Michelle:

    Hoi A.! We waren naar de finale, Taiwan won in teibreek.
    Veel plezier en groetjes uit Zoetermeer....!

    hee a je hebt handoek vergeten en nog iets, best dom! ik kon vandaag niet het hok van sammy verschonen maar dat doe ik morgen wel! en ik moet nog postzegels kopen dikke kus van mij (Michelle)

  • 04 Juli 2011 - 06:25

    Papa Van Dhaylinn:

    goedemorgen dhaylinn heb je goed geslapen en wat ga je voor leuks nog doen vandaag

    gr papa virginia keynai en lhyam

  • 04 Juli 2011 - 06:37

    Anita,mama Van Julie:

    Hallo allemaal en Julie in het bijzonder. Wat klinkt dat allemaal gezellig. Ik hoop dat jullie er vandaag weer een leuke dag van maken. Het weer zit in ieder geval mee. Groetjes en een dikke kus voor Julie

  • 06 Juli 2011 - 06:35

    Papa Fleur:

    Lieve Fleur,

    Ik heb het idee dat jullie het wel heel erg goed naar jullie zin hebben. Maak er een mooie week van. Papa mis je al een klein beetje. Tot zaterdag en veel plezier. Dikke kus papa xxxx

  • 07 Juli 2011 - 08:37

    Papa Van Fleur:

    Lieve Fleur,

    Papa heeft de foto's op internet van je gezien. je zat wel erg hoog in de boom. Wel uitkijken dat er niets gebeurd. Ik zag dat een van de meisjes je haar mooi aan het maken was, leuk hoor.

    Nou lieverd nog veel plezier met al die meiden daar. En ik spreek je zaterdag.

    Dikke kus papa en een poot van Harry want die mist je ook !!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kampverslagen van de meisjeswelpen van Scouting Satoko Kitahara uit Leidschendam en Leidschenveen

Actief sinds 13 Juni 2011
Verslag gelezen: 231
Totaal aantal bezoekers 50601

Voorgaande reizen:

18 Juli 2021 - 24 Juli 2021

zomerkamp-2021-welpen-scouting-satoko-kitahara

19 Juli 2020 - 25 Juli 2020

2020, Welpen in Wonderland

20 Juli 2019 - 27 Juli 2019

Zomerkamp 2019, Welpen Scouting Satoko Kitahara

09 Juli 2017 - 15 Juli 2017

Zomerkamp 2017 - welpen Scouting Satoko Kitahara

10 Juli 2016 - 16 Juli 2016

Zomerkamp 2016 Scouting Satoko Kitahara

11 Juli 2015 - 18 Juli 2015

Zomerkamp 2015 welpen Satoko Kitahara

20 Juli 2014 - 27 Juli 2014

Zomerkamp 2014 welpen scouting satoko kitahara

20 Juli 2013 - 27 Juli 2013

groepskamp 2013

07 Juli 2012 - 14 Juli 2012

zomerkamp satoko kitahara welpen

02 Juli 2011 - 09 Juli 2011

zomerkamp welpen Satoko Kitaharagroep

Landen bezocht: