Mowgli en Malchi zijn iets kwijt - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Mowgli en Malchi zijn iets kwijt - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Mowgli en Malchi zijn iets kwijt

Door: shantiwelpen

03 Juli 2011 | Nederland, Dordrecht

Vandaag na het doorkomen van de eerste nacht begonnen we met een ontbijtje. malchi (de vis) kwam langs. Nadat hij binnenkwam vertelde hij dat hij lekker van modder houdt en lekker in de jungle meertjes zwemt. Raar was dat hij een snorhaar mistte. malchi heeft een hindernisbaan uitgezet en met de blindoek om best spannend. Na sluipen door het gras was de buikschuif baan super leuk. Iedereen "geslaagd" voor de kampdoop.
Na het rustuurtje (lekker op je bed even een boekje lezen puzzeltje doen of ff slapen) kwam mowgli langs. Mowgli was op zoek naar Akela. Na het volgen van diersporen kwamen we bij de ruïne akela tegen. Diep in de put want haar staart is weg. De welpen hebben hem niet gezien. Bij het clubhuis stonden schepnetten en emmers klaar om waterdiertjes te ontdekken. Een watervlo was al snel gevangen. Ook een baarsje was gevangen.
Na de spinazie of bloemkool met een lekkere visstick stond er een Zweeds renspel op het programma. Er hingen wel 45 vragen in en om het clubhuis waar je in het lokaal de antwoorden van kon vinden. 15 vragen goed was het record.

Leukste namens nest geel:
Jill : de kampdoop maar vooral dat mowgli kwam hahahaha
Shiragenie; in het badje spelen en grappig de buikglij
Yentl; eigenlijk alles
Noëlle; het blindoek spel en op je knieën glijen was erg grappig
Diantha: laat naar bed gaan (namens de leiding: laat gaan slapen, maar vannacht ging het al stuk beter)

Morgen weer een nieuwe dag

• 04 Juli 2011 - 07:50

Richard, Vader Jill:

Hoi Dames, ik lees het al, jullie hebben veel plezier op kamp, geniet ervan.

• 04 Juli 2011 - 08:31

Jolanda Kooyenga:

Nou dat klinkt allemaal erg leuk. Leuk om het verslag te lezen. En leuk al die dingen, buikschuiven enz... Ik blijf dit volgen. Nog veel plezier

• 04 Juli 2011 - 08:51

Tessa:

lieve scouting ,

het word wel laat op de site gezet hoor ! gister ging ik nog vrij laat kijken en stond het er nog steeds niet op !! ik hoop dat het goed gaat voor woensdag want vannacht was ik weer niet lekker.
    vandaag naar aqauzoo hopelijk ben ik nog optijd voor het nachtspel want aar had ik mij heeeeeel erg op verheugd maar ik denk dat ik wel op de bonte avond er ben ookal is het dan maar 1 nachtje .
    hopelijk lezen jullie ook alle reacties van mij en de papa's en mama's en niet alleen de kinderen die internet corve hebben .... maarv ookal lezen jullie het niet ik blijf jullie schrijven met wat ik doe en blijf volgen wat jullie doen en ook echt alles wil ik lezen he !!

luv joe xxx-jes

Tessa

• 04 Juli 2011 - 09:07

Willemieke:

Spannend hoor, klinkt weer erg leuk allemaal! Veel plezier vandaag!

• 04 Juli 2011 - 11:11

Martine Buschman:

Lieve Frederique,
    ook gek, ik had al een heel verhaal bij de reacties geplaatst, maar die is verdwenen zie ik.
    Het ziet er allemaal erg gezellig uit.
    Hoop dat je je eerste nachtje op het kamp lekker hebt geslapen en een beetje bent uitgerust na het straatfeest!
    je krijgt dikke knuffels en kussen van opa en oma. Lilly en Tobias hebben het erg naar hun zin, zijn gisteren vroeg naar bed gegaan!
    Lieve schat heel veel plezier. We zijn erg benieuwd naar de komende verslagen. heel veel XXXXXjes voor jou en Carlijn. O en natuurlijk groetjes aan alle anderen daar!!
    XX mama

• 04 Juli 2011 - 12:31

Gerard, Vader Maaike:

Allemaal gefeliciteerd met de kampdoop. Jullie hebben we heel veel leuke activiteiten gedaan. Ik ben jaloers op jullie. Gelukkig is het weer helemaal geweldig.

Nu begrijp ik dat jullie een week nodig hebben met al die leuke spelletjes. Maaike veel plezier de komende dagen en doe de groeten aan Liselotte, Noreen en Rebecca

groetjes
    Gerard

• 04 Juli 2011 - 16:26

Angelina, Rene, Will:

Hai meiden, Roos, Floreanne en Adriana,

Adriana allereerst van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Thomas. Viel de kampdoop mee? geen aardappel puree om doorheen te moeten lopen. Floor heb je de kampdoop ook overleefd. Roos jij had al ervaring met buikglijden. Ging het weer zo goed.
    Leuk dat Tessa regelmatig berichtjes schrijft. Ik hoop dat ze nog komt. dat is wel gezellig voor Roos.
    Ik hoop dat jullie het allemaal erg naar je zin hebben. Het weer zit tot nu toe goed mee. Maar gelukkig is er ook nog een regenjas/pak. Nog een fijne avond en ik ben benieuw wat jullie vandaag weer beleefd hebben. Oh ja Floor, heb je zaterdag de hele dag met je das om gelopen, vond ik hem vanochtend in een zijvakje in de auto.

Dikke kus voor jullie van mama, papa en William

• 04 Juli 2011 - 16:44

Daan Ram:

Lieve Yentl,

Zo te lezen hebben jullie het erg naar jullie zin en doen jullie erg leuke dingen! Maak er een gezellige week van en geniet van het heerlijke weer.

Dikke kus van ons en je broertje Xander!

• 04 Juli 2011 - 17:03

Rene, Carianne:

Tja ik zie het al, jullie vermaken je uitstekend..

En Joelle een dikke knuffel en kus van je ouders hoor. En Nathan heeft van zijn verjaardagsgeld heel wat van playmobiel gekocht, waaronder ja ja het zwembad... Hij is met opa alles in elkaar aan het zetten...

• 04 Juli 2011 - 17:04

Pappa Safanne/Terra :

Hallo Dames,

nou zeg - een echte stormbaan die je ook nog geblinddoekt moet doen; wat goed dat iedereen de kamp-doop heeft gehaald ! (hopelijk waren er geen beren op de weg ?? :-) )

Dinsdag moet het prachtig weer worden - geniet er allemaal van !

Veel plezier verder !!

• 04 Juli 2011 - 17:14

Ramona Mama Stephani:

hoi meiden

Jullie boffen met het weer. Mis jullie xxxx

• 04 Juli 2011 - 17:18

Ronald Groeneweg:

Hallo meiden
    zo te lezen is het allemaal superleuk, maar dat kan eigenlijk ook niet anders en allemaal de kampdoop achter de rug, super. we zijn erg benieuwd naar het volgende verslag.
    veel plezier allemaal en een dikke kus voor suzanne

• 04 Juli 2011 - 18:40

Mama Van Carlijn:

Lieve Carlijn, en andere shanti meisjes. Het klinkt allemaal wel erg gezellig wat jullie aan het doen zijn. En wat boffen jullie met het weer!
    Wij missen je wel hoor Carlijn. Het is erg stil in huis zonder jou. Ties gaat regelmatig op je kamer kijken of je daar misschien bent, maar helaas ...
    Nog veel plezier voor jullie allemaal en geniet van deze heerlijke week met elkaar.
    Hele dikke kussen voor Carlijn en Kiki

• 08 Juli 2011 - 17:08

Oma Van Noelle:

Ik zie jouw, Noelle met je vriendin,hebben jullie het leuk.
    Lekker aan het wandelen.

• 08 Juli 2011 - 17:09

Oma Van Noelle:

Wat zie ik nou, klimmen in een boom.
    ooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiii