Welpenkamp dag 1 - Onthulling en Mega Mindy - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Welpenkamp dag 1 - Onthulling en Mega Mindy - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Welpenkamp dag 1 - Onthulling en Mega Mindy

12 Juli 2015 | Nederland, Uitgeest

Beste ouders,

Vandaag heeft klas 1C de beurt om een blog te schrijven. 1C de beste met : Teddy, Merel, Loes, Ilse, Dina, Eline P en Anna.

Vanmorgen hebben we natuurlijk nog afscheid van jullie genomen. Daarna kregen we een rondleiding van de directrice. Een aantal plekken zijn strikt verboden toegang en ook hebben we te horen gekregen dat we niet ‘zomaar’ een school voor etiquette zijn, maar dat moet nog even geheim blijven!

Na de lunch hebben we verschillende spelletjes buiten gedaan; voetbal, touwtrekken en levend stratego. Helaas werd ons spel onderbroken doordat het begon te regenen. Toen zijn we verhuisd naar zolder en hebben we daar moordenaartje, Hollandse leeuw en inspecteurtje gespeeld.

In het kader van ‘free being me’ hebben we daarna nog de ideale prinses getekend en benoemd. Alle meiden waren het er wel over eens dat hun ontworpen prinses in het echt niet bestaat.

Voor en na het eten wordt er flink gezongen en nog een optreden van Loes, Ilse, Lissie, Eline, en Anne-fleur van hun ‘zelfverzonnen lied zonder taal’.

Na het eten en de corvee zijn we begonnen met het ontwerpen van een logo met ons team. Met rhinestones hebben we dit op een shirtje gemaakt.

• 12 Juli 2015 - 21:46

Jebels:

Ha allemaal,

Toppie zeg! Slaap lekker zo meteen ;-)

Jebels (de kat van Mirthe)

• 12 Juli 2015 - 22:16

Gisela:

Hoi meiden veel plezier deze week. Ik denk dat jullie als wel opgevoede dames terug komen, of niet?
    Lief zijn voor de leiding he.

Groetjes. Gisela

• 12 Juli 2015 - 22:47

Alie:

Klinkt gezellig. Veel plezier deze week.
    Groetjes Alie

• 12 Juli 2015 - 23:29

Koen En Suzanne :

lieve Jasmijn, hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag vandaag op 13 juli. wij wensen je een hele fijne dag met de welpen en de leiding. liefs papa en mama.

• 13 Juli 2015 - 07:07

Mathieu En Yvonne:

Ha meiden,
    Wat hebben jullie het druk met leuke dingen doenzeg! Jullie hebben vast heerlijk geslapen ;-)
    Ik ben heel benieuwd naar dat 'lied zonder taal'. Klinkt lekker rustig?
    Heel veel plezier en Ilse goed opletten, de emmer met sop staat al klaar voor na het kamp.
    ;-)
    Veel liefs,
    Papa en mama

• 13 Juli 2015 - 13:05

Heleen Kodde:

HA ELINE,
    LEUK DAT JULLIE AL HEBBEN OPGETREDEN, HEB JE JE HAKKEN, JURK EN LIPPENSTIFT NIET VOOR NIETS MEEGENOMEN :-)
    VEEL PLEZIER EN GROETJES VAN MAMA, PAPA LUC, SIEP, PUCK EN SNUF!