Welpenkamp 2015 dag 2 - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Welpenkamp 2015 dag 2 - Reisverslag uit Uitgeest, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Welpenkamp 2015 dag 2

13 Juli 2015 | Nederland, Uitgeest

Hallo allemaal,

Op een regenachtige maandag ochtend waren de welpen al lekker vroeg wakker. Er stond weer een hoop op het programma.

Catwoman kwam ons vandaag vertellen dat we weer een nieuwe super kracht moesten trainen. Als we goed ons best zouden doen hadden we aan het einde van de dag een stuk meer zelf vertrouwen en konden we goed samenwerken.

Bij het ontbijt gingen we zingen voor Jasmijn. Ze was vandaag jarig en de leiding had haar bed verplaatst naar de eetzaal. Zo kon Jasmijn ontbijten op bed. Ook kreeg ze van iedereen een kaart en een paar cadeautjes.
Vandaag hebben we een coördinatenspel gedaan. In teams moesten we opzoek naar 40 vragen en opdrachten. Voor iedere vraag die we goed hadden kregen we coördinaten die we moesten inkleuren op een tekening. Helaas zijn wij 2de geworden, maar het was erg leuk!

Na de lunch hebben we een kampdoop gedaan. We moesten met een blinddoek om snoephappen, in een schommelende boot gaan zitten en met onze blote voeten in een emmer met spaghetti gaan staan. Hierna moesten we onder een zeil door kruipen en gingen we een buikschuiver maken over een zeep baan. Helemaal aan het einde mochten we van een zelfgebouwde glijbaan af, zo de sloot in! Gelukkig was het water lekker warm en stond er een trap in het water want natuurlijk willen we nog een 2de keer van de glijbaan af.

Nadat wij waren geweest moesten Mariëlle en Paula ook nog een doping ondergaan. Ze waren al een tijdje geen leiding meer waren geweest voor de welpen. Het was super leuk om te zien hoe zij ook in de sloot moesten glijden en natuurlijk hebben wij ze flink nat gespetterd. Tim kreeg ook nog een emmer water over zich heen, en dat is altijd fijn om te zien.

Tijdens het avondeten gingen we nog een keer zingen voor Jasmijn. Als toetje kregen we lekker ijs met slagroom. Nicolet kreeg enorm de slappe lach, iets wat bij iedereen op de lachspieren ging werken.

We gaan nu met zijn alle naar de bingo toe, jullie horen later meer van ons!

Sophie, Dalia, Fleur, Kimiya, Suzanne en Madelon.

• 13 Juli 2015 - 20:25

Ilse:

Gatver met blote voeten in de spaghetti. Nette meisjes??? Gaat dat nog wel lukken? ;-)

Heel veel plezier en binnenkort wordt het weer echt beter... Zegt het KNMI....

• 13 Juli 2015 - 20:40

Opa Jan En Oma Melchia:

Lieve Jasmijn,

Van harte gefeliciteerd met je 8ste verjaardag. Anne Fleur jij ook gefeliciteerd met je zus. Jasmijn, wat leuk dat ze voor jou gezongen hebben. Vonden ze de traktatie leuk?? Heb je ons kaartje nog ontvangen? We wensen je nog een gezellig en leuk kamp toe met mooi weer natuurlijk. Tot komende zondag dan komen we op je verjaardag.

Heel veel liefs van
    oma Melchia en opa Jan

• 13 Juli 2015 - 20:40

Jenno:

Wat een feest !

• 13 Juli 2015 - 20:45

Moniek En Rodney :

Lieve jasmijn
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Wat leuk dat je ontbijt op bed hebt gekregen.
    Zo te lezen hebben jullie weer erg leuke dingen gedaan vandaag.
    Nog heel veel plezier allemaal de komende dagen.
    Een dikke kus van Rodney en Moniek voor Jasmijn en Anne-fleur.

• 13 Juli 2015 - 20:46

Bart En Mama:

Hoi eline je bend heel lief bart
    Hallo schatje,hoe gaat het?is het bij jou ook zo nat? Morgen hopelijk beter weer ,kunnen jullie lekker buiten plezier maken. Dag lieverd,mama

• 13 Juli 2015 - 20:51

Debbie (moeder Marloes):

Zo meiden, dat klinkt leuk allemaal! Volgens mij vermaken jullie je weer super!
    Wij wensen jullie nog een heel fijn kamp met heel mooi weer!
    Groetjes, speciaal aan Marloes, van mama, papa en Daan.

• 13 Juli 2015 - 20:51

Maurice En Thikra:

Hoi Rima,

Zo te zien hebben jullie het, ondanks de slechte weer, heel leuk op kamp! Hopelijk win je nog wat leuks vanavond op de bingo.

• 13 Juli 2015 - 21:01

Mathieu En Yvonne:

Hallo Ilse en alle andere dames,

Het klinkt allemaal wel heel gaaf. Jullie boffen maar weer.
    Wij hebben het ook erg naar ons zin. Lekker spruitjes gegeten ;-)

Groetjes,
    Papa en mama

• 13 Juli 2015 - 21:08

Suzanne Wolf:

Lieve Allemaal,

Wat ziet het er gezellig uit en Jasmijn wat hebben ze je verwend!
    Grappig hoor dat je geen "ontbijt op bed " kreeg maar "bed op ontbijt"!
    Nog een heel fijn kamp en een dikke kus voor jouw en Anne-Fleur.
    Xxx mama

• 13 Juli 2015 - 21:13

Oma Van Marloes:

Hallo Marloes, het lijkt me daar heel leuk. En ben je nu wel in de sloot gegleden?
    En in die glibberige spagetti? Ook zonde. Doe de groeten aan Gabrielle en nog veel plezier!!!
    Wel voorzichtig hoor.( van opa natuurlijk). Dag tot kijk!
    Oma Bolleboom

• 13 Juli 2015 - 21:23

Arasta En Jeanette:

Hoi Kimiya, gaat het goed met je? Wat fijn dat jullie nu superkrachten krijgen. Dan kun je thuis straks overal helpen. Arman is bij opa en oma en wij missen jullie wel veel. Heel veel plezier en groetjes van papa en mama.

• 13 Juli 2015 - 21:47

Marloes Beugelsdijk:

Lieve Sophie en alle andere meiden,

Zo te lezen heb je een super leuke dag gehad, haha!
    Veel plezier bij de bingo!

X mama

• 13 Juli 2015 - 21:47

Linda En Stephan (ouders Van Fleur):

Hoi Fleur en alle andere meiden,

Wow, wat doen jullie allemaal super coole dingen!!!
    Spaghetti stampen, slootje zwemmen en buikschiuiven!
    Echt heel leuk!
    Lekker genieten allemaal en veel plezier de komende dagen!

Fleur, voor jou een dikke kus van ons!
    XXX

• 13 Juli 2015 - 22:08

Maura:

Hoi Teddy,
    Het klinkt allemaal supergezellig. Ik ben benieuwd wat jullie morgen gaan doen. Heel veel plezier en tot snel! Doe Merel de groetjes. Dikke knuffel, Mama.

• 13 Juli 2015 - 22:52

Heleen (moeder Van Eline M):

Ik hoop niet dat jullie morgen spaghetti eten.... met tenenkaas, bleh!
    Heel veel plezier, het klinkt allemaal erg leuk,
    groetjes uit regenachtig Leidschendam!

• 13 Juli 2015 - 22:58

Papa En Mama Van Dalia:

Hoi Dalia, wat zijn jullie een hoop leuke dingen aan het doen! Ben jij ook in de sloot geweest? Ik hoop dat je het erg naar je zin hebt en lekker uitrust...... :) Veel plezier allemaal en ik hoop dat het weer ook een beetje wil meewerken voor jullie. Groetjes van Papa, Mama en Damien