Dag 2 - Reisverslag uit Veere, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Veere, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Malou, Nora, Ceyda, Esmee, Ymke en Noa

21 Juli 2019 | Nederland, Veere

Vandaag heeft Nest geel een verslag geschreven. Hieronder de verhalen en tekeningen van de meiden.

Malou:
We waren op het strand en toen ging Malou haar knie schaafen en toen kreeg ze bloed.
De leiding: Het viel gelukkig mee en daarna heeft zo nog lekker gezwommen en gespeeld.

Nora:
Vandaag ben ik vroeg opgestaan. Toen gingen we nog een beetje liggen en chillen en daarna tanden poetsen en haren kammen. Daarna gingen we eten. We aten croissant, brood, crackers.

Ceyda:
Vandaag ben ik heel vroeg opgestaan. Toen gingen we chillen en daarna gingen we ontbijten. Wat we allemaal aten was croissant, cracker, brood en eieren. Toen gingen we spelletjes spelen in het bos en nog op andere plekken. toen gingen we een bata maken en we gingen naar de slaapzaal om te chillen. Daarna gingen we lunchen. Toen gingen we naar buiten om onze zwemkleding te pakken en toen gingen we zwemmen.

Esmee, Ymke en Noa hebben een mooie tekening gemaakt.

• 21 Juli 2019 - 16:58

Wendy:

Hoi allemaal,
    Wat leuk om mee te lezen wat jullie allemaal beleven op het kamp.
    schaafwondjes horen er helaas ook bij. Maar gaan vanzelf weer weg.
    Veel plezier allemaal! Groetjes Wendy

• 21 Juli 2019 - 17:55

Wendy Moeder Van Esmee V Engeldorp:

Wat onwijs leuk om jullie verhalen te lezen. Wat doen jullie veel leuke dingen. Heel veel plezier nog. Liefs Wendy

• 21 Juli 2019 - 18:28

André En Manon (papa En Mama Van Noa):

Wat een super tekening heb je gemaakt van het logo, Noa!! We hebben gezien dat het logo ook op jullie mooie nieuwe trui staat. Staat het ook op je t-shirt? Heb je vandaag net als de andere meiden lekker gegeten? Jij houdt ook erg van croissantjes, jammie! Slaap lekker en veel plezier morgen met alle leuke dingen die jullie gaan doen. We zijn heel benieuwd naar het verslag van het volgende nest. Kusje papa en mama