Dag 3 - Reisverslag uit Veere, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Veere, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 3

Door: Norah, Amber, Rosalie, Elize, Nikki

22 Juli 2019 | Nederland, Veere

Hierbij het verslag van vandaag.

Nikki:
We hebben een watergevecht gehouden en gezwommen. Er was een gedoe over dat een man in de kamer was en heel laat in de ochtend hadden we ochtendgymnastiek. Ik vond het niet zo leuk.
We hebben een kostenspel gespeeld met spellen en we hadden een rustuurtje. Vinz is heel blij.

De leiding:
De man in de slaapkamer was Paula van de leiding die in de kamer zat om de meiden in slaap te krijgen. En daar wist iemand een heel mooi spookverhaal van te maken :)
Vinz is het zoontje van Patricia en Nicolet die gezellig met ons mee is.

Ilayda:
In de ochtend hebben we ochtendgymnastiek gedaan. Daarna gingen we ontbijten. Daarna deden we het kostenspel. Toen gingen we lunchen. Daarna hadden we rustuurtje. Daarna deden we waterspelletjes zoals sponsentikkertje. Daarna gingen we zwemmen en even later gingen we eten. En nu maken we een reisverhaaltje!

Rosalie:
We stonden op en er was eerst een heel gedoe dat er een kale man in de nacht naast onze bedden heeft gezeten, maar dat boeit mij niet zoveel :). Dit gedoe was veel te veel voor ons dus vertel ik over de rest van de dag 2.
Toen we uit de kamer mochten kregen wij ochtendgymnastiek van Terra. Toen hebben wij genotbeten zoals elke dag BROOD!. Daarna hebben wij het postenspel gedaan, dat was wel leuk. Toen wij het op het kamphuis waren hadden wij rustuur. Toen had ik de kaart voor oma, oma en papa, mama, Johah, Julian.
Toen hebben wijwaterspelletjes gespeeld. Voor de rest hebben wij nog spaggetti gegeten en nu schrijf ik dit verslag.....
Einde.

Elize:
In de ochtend hebben we spelletjes gedaan zoals scrabble, voetbal met bekers op je ogen, uitbeelden, pictionary, tik-tok maken en boter kaas & eieren. In de middag gingen we waterspelletjes doen zoals 'Meneer vis, hoe laat is het?' en nog veel meer.
Rond de avond na de waterspelletjes hadden we waterballonnen verdient. Die moest je van 4-5 m afstand in een badje gooien. De kleur (ieder groepje had een eigen kleur) waar de meeste ballonnen van in het badje lagen had gewonnen. En drie keer raden..................................................................................................................................................................................................
We hadden gewonnen!!!! Daarna mochten we zwemmer maar een stukje verder in het meer wonen heel veel kwallen zo groot in het echt ongeveer (zie tekening).
Daarna heb ik gedoucht en toen was het verhaal dood:
EINDE

Amber:
We hebben vandaag als eerst ochtendgymnastiek gehad. En we gingen daarna ontbijten. Na het ontbijt hadden we een rust uur. Daarna gingen we een speurtocht doen. En tijdens de speurtocht deden we allemaal spelletjes. Na de speurtocht gingen we middageten. En daarna hadden we weer rust uur.
En na het rust uur gingen we waterspelletjes spelen. En daarna mocht je vrij spelen/zwemmer. Daarna gingen we avondeten. We aten spagetti.

Norah:
We hebben vandaag gezwommen, gesurft en gekanood.

• 22 Juli 2019 - 16:42

André En Manon (papa En Mama Van Nikki):

Dat klinkt als een heel fijn dagje met veel zon en water! En een hele mooie zonsondergang, Nikki! Jullie zijn een stel lekkere meiden, dat is weer een mooi verhaal geworden, arme Paula :) Wat gezellig dat Vinz erbij is en dat hij blij is. Komt dat omdat hij gezellig met jullie mee kan spelen? We zijn benieuwd wat jullie morgen gaan doen, weer ochtendgymnastiek na het ontbijt? Of weer net zoveel gezellige spelletjes als vandaag? Vast iets met water want het blijft zulk heerlijk weer! Jullie boffen maar, lekker aan het Veerse Meer. Heel veel plezier morgen, lieve Nikki. En alle andere meiden!! En slaap lekker voor vanavond, zou Paula er weer bij zitten?? Kusje en een knuffel van papa en mama (ook voor je zusje!)

• 22 Juli 2019 - 16:54

Bianca & Rene:

Hoi Elize
    Wat heb je een leuk stukje geschreven!
    En een hele mooie grote kwal getekend

• 22 Juli 2019 - 17:00

Bianca & Rene :

Bij het vorige bericht ging iets mis geloof ik

• 22 Juli 2019 - 19:45

Sabine En Joav:

Wat zijn het allemaal mooie verhalen. Leuk! En wat leuke spelletjes heeft de leiding voor elke dag verzonnen.
    Rosalie: wat goed dat jij niet bang was voor de kale man op jullie kamer :-)
    Ik wens jullie nog heel veel plezier en een dikke kus en knuffel voor Rosalie van Mama, Papa, Jonah en Julian

• 23 Juli 2019 - 05:55

Diane:

hoi meiden,

wat een gezelligheid allemaal. Watergevecht, leuke spellen en ook nog een mooi spookverhaal bedacht over een vreemde man. Jullie hebben het er maar druk mee!

• 23 Juli 2019 - 15:41

Sarah (zusje Van Amber):

Lieve Amber wat een mooi verhaal. Ik mis je wel. Jullie doen veel leuke dingen, ik wil er ook bij zijn.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx je zusje Sarah

• 23 Juli 2019 - 15:46

Monica En Raymond (mama En Papa Van Amber):

Hallo meiden, wat een mooie verhalen en tekeningen maken jullie! En wat leuk dat wij zo ook weten wat jullie allemaal doen. Zo te lezen vermaken jullie je wel. Het weer is ook prachtig en zo aan het water kunnen jullie lekker zwemmen en andere wateractiviteiten doen.
    Ik ben nu al benieuwd wat jullie de rest van de week nog gaan doen. Nog heel veel plezier met elkaar en lekker genieten meiden. Een dikke kus van papa en mama voor Amber.

• 23 Juli 2019 - 17:23

Papa En Mama Van Norah:

Hoi Norah, lekker hoor surfen en kanoën. Met dit hete weer is het wel fijn aan het water denken wij. Het is hier ook erg warm, rustig aan doen maar. Mama is iedere keer een kind van het kwartet kwijt, ohja Norah zit lekker in Veere! Vandaag had je pech met het avondeten hoorden we. Jammer voor jou, we hopen dat het nu beter gaat. Nou nog heel veel plezier!

• 23 Juli 2019 - 17:23

Jenny:

Dat klinkt echt leuk. Veel plezier.

• 25 Juli 2019 - 12:35

Amal:

Schatje Nora, wat heb jij t gezellig!!! Jullie doen van alles wat jij heel leuk vind