Laatste dag - Reisverslag uit Veere, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Laatste dag - Reisverslag uit Veere, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Laatste dag

Door: Deze Welpen:

26 Juli 2019 | Nederland, Veere

Sarah, Fiene, Anne, Amy, Magali, Dewi, Jara, Mandy en Sofia.

Mandy:
Heeft een mooie tekening gemaakt van het gezichtsmasker dat ze vandaag gemaakt hebben.

Jara:
Bonte avond is een dag dat je een dans gaat doen voor de wat hoogren groepen. En laag op mag bijven en BBQ’en.

Dewi:
Hoi Mama gaat het goed?
We zijn vandaag 5 workshops gaan doen. Groetjes, Dewi

Magali:
Hoi,
We hadden Bonte avond. Het was heel leuk. We gingen bbq’en en we gingen optreden. We gingen ook naar Bobbejaanland. Dat was donderdag.
Groet,
Magali

Amy:
We hadden vandaag bonte avond. Het was heel leuk, we hebben lekker gebbq en er waren speribs en kippenpoten. We waren gister naar Bobbejaanland en we waren naar allemaal attracties. Het was leuk.
Groetjes,
Amy

Anne:
Heeft een tekening gemaakt van de bonte avond.

Fiene:
Hoi mama,
Gaat het goed met Ginger en Ninja, misse se me!!! Is Thomas al geweest?
Ik geef jou een dikke knuffel en tot morgen.
de groetjes van Fiene.
Doeiii!

Sarah:
We zijn op groepskamp en we hebben kampvuur gehad. En we zijn naar Bobiaanland geweest. Nachtspel was ook leuk maar niet iedereen wou wakker worden maar ik mocht ze wel proberen wakker te maken We we hebben gebbq’t. Lekkere worstjes en broodjes en we hebben stappelbedden en ik slaap onder. We hebben vanavond bonte avond. Dus tot zaterdag.
Doe je Taco en Kiwi de groetjes,
Sarah

Sofia:
Hoiii,
Gisteren gingen we naar Bobbejaanland en gingen in heel veel achtbanen en het was heel leuk! Vandaag gingen we bbq’n en hadden we bonte avond. Het was heel leuk!
xxx Sofia

• 26 Juli 2019 - 17:29

Wendy (mama Magali En Malou):

Lieve Magali & Malou,
    Veel plezier op de bonte avond.
    We zijn heel erg nieuwsgierig naar al jullie verhalen.
    Slaap lekker en tot morgen.
    Knuffels en kus van papa en mama xxxxx

• 26 Juli 2019 - 17:38

Angelique (moeder Van Dewi Van Der Krogt G5v.):

Hey lieverd, fijn om jullie verhalen te horen. Volgens mij heb jij het erg naar jouw zin gehad. Ik hou van je schat! Tot snel, dikke kus, mama.

• 26 Juli 2019 - 17:45

Esther:

Lieve Fiene, natuurlijk hebben we je allemaal gemist en zijn we heel blij dat je morgen weer thuis bent! Wat een geweldige week hebben jullie gehad en wat hebben jullie veel gedaan! Tot morgen. Slaap lekker je laatste nachtje op kamp. Dikke kus van mama Ginger en ninja