Dag 4, Dinsdag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 4, Dinsdag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 4, Dinsdag

Door: Yoyo's

23 Juli 2013 | Nederland, Vinkeveen

Nova:
We zijn als eerste het zweedsrenspel gaan spelen maar ondat het zo warm was, was het het zweedsloopspel. Daarna hebben we fruit met wentelteefjes gegeten. De jongste welpen hadden na de lunch een rustuurtje, de oudste welpen zijn met de scouts mee gaan zwemmen. En de jongste welpen hebben een discobal geknutseld en hebben gezwommen.

Eline:
We hebben ochtendgymnastiek gedaan en een spel in de middag met 50 vragen in het clubgebouw gehangen en we hebben bingo gedaan.

Ilse:
Dat 4, we hebben een discobal gemaakt, hij is heel mooi geworden met allemaal glitters en een roosje erop. Het was leuk!!!

Manon:
Vandaag heb ik met de scouts en de oudste welpen gezwommen in een meer. En toen gingen we weer naar hier en toen heb ik een watergevecht gedaan! En een vrouw aangekleed, dat was een wedstrijd wie haar het mooist heeft aangekleed en mijn groepje won en dat was leuk!

Lissie:
We hebben een discobal gemaakt, hij is heel mooi geworden. We hebben ook ochtendgymnastiek gedaan. Het was een leuke dag en koud van het badje.

• 23 Juli 2013 - 20:12

Raymond:

Hoi lieve nichtjes,

Ik zie dat jullie het leuk hebben. Veel plezier nog!

Groetjes,

Raymond

• 23 Juli 2013 - 21:44

Marloes:

hoi allemaal,
    ik vind het jammer dat ik er niet meer ben.
    ik heb bijna de hele dag in mijn opa's en oma's tuin gezeten.
    ik heb julie en het kamp wel gemist hoor.
    ik heb tuis nog een keer overgegeven maar het gaat al een stuk beter.
    ik denk dat jullie nog heel veel leuke dingen gaan doen.
    heel misschien kan ik nog even terugkomen. maar dan moet t nog een beetje beter gaan.
    veel groetjes van marloes

• 23 Juli 2013 - 21:45

Yvonne En Mathieu:

Hallo Ilse en Sara,

Leuk om van jullie te horen en gaaf zo'n discobal.knutselen. Die geven hele mooie lichtjes ' s avonds. Wij maken hier niet zoveel leuks mee als jullie op kamp. Gisteravond heb ik geprobeerd papa in de vierkante vijver te duwen, maar dat vond hij geen goed idee ;-P
    Veel plezier nog en groetjes, ook van Stampertje en Snoesie,

Yvonne en Mathieu

• 23 Juli 2013 - 22:22

Ilse :

Hallo Mirthe en allemaal,

Wat doen jullie leuke dingen!

Heel veel plezier nog.

papa en mama en Jebels

• 24 Juli 2013 - 00:15

Koen En Suzanne:

Lieve Jasmijn en Anne-Fleur,

Wat doen jullie veel leuke dingen!
    Iedere dag kijken we even op de computer en we hebben jullie al zien varen, ochtend gymen, ontbijten en nog veel meer. Vandaag is het kaartje van Anne-fleur aangekomen, bedankt.
    Nog een heel fijn kamp, liefs papa, mama, roos en madelief

• 24 Juli 2013 - 12:03

Marlies:

Dag lief Lotje, dag lieve zus, wat doen jullie een hoop leuke dingen! We lezen iedere dag jullie berichtjes en lezen ze ook voor aan opi en nenek! We hopen alleen dat jullie het niet al te warm hebben, want hier in huis (en op kantoor) was het de afgelopen dagen echt TE warm! En smeren jullie je allemaal heel goed in? Nu gaan we heel hard duimen dat de voorspelde regen- en onweersbuien een beetje mee willen vallen, daar in Vinkeveen. Op het journaal zagen we beelden van een camping in Limburg waar gisteren echt letterlijk de tenten wegspoelden door het noodweer...
    Nog heel veel plezier daar en heel veel liefs van papa, mama en Paul (en van opi en nenek)

• 24 Juli 2013 - 17:21

Patrick:

Lieve Dhaylinn, Volgens mij hebben jullie het wel heel leuk daar op kamp. En het is mooi weer! We hebben de foto's gezien. Leuk hoor!
    We hopen dat het de rest van de week ook zo'n mooi weer blijft en dat je nog meer leuke dingen gaat doen. Morgenavond gaan we bij Gillian en Samantha kijken op het kamp, die hebben dan een ouderavond. Heel veel plezier nog, dikke kus van ons allemaal.
    Papa, Virginia, Keynai, Lhyam en Nick

• 24 Juli 2013 - 17:53

Opa En Oma Bontje (van Rebecca):

Hoi Rebecca, wij hebben al de foto's gezien. Wat zijn jullie met een boel meiden zeg en wat een plezier moet dat zijn.
    Wij willen ook nog wel zo jong zijn om dat alles mee te maken het is gewoon niet te geloven wat jij en alle anderen beleven, geweldig.
    Gelukkig hebben jullie goed weer want dat was vorig jaar wel even wat anders .... regen...regen en nog eens regen. Gelukkig hebben jullie veel waterspelletjes met het warme weer, komt dat even mooi uit.
    Geniet er maar fijn van - waren de pannenkoeken lekker -.

Rebecca geniet er met volle teugen van en straks de lange reis naar Kroatië, veel plezier.

Dikke kussen van oma en opa

• 24 Juli 2013 - 20:55

Bart & Dorien:

Hoi lieve Safanne & Terra,

Wat doen jullie weer allemaal leuke dingen.
    Ik ben erg benieuwd naar al jullie belevenissen, maar zo te lezen is het straks te veel om te vertellen.
    Geniet nog lekker van het weer en leuke dingen die ze voor jullie in petto hebben.

Heeeeeeeeeeeeeeel veel knuffels en kusjes (want we missen jullie stiekem wel hoor ;-))

Groetjes aan iedereen daar.

Papa en mama