Dag 3, Maandag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 3, Maandag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 3, Maandag

Door: Furbies

22 Juli 2013 | Nederland, Vinkeveen

Op verzoek hierbij nog een keer de link naar de foto's van ons groepskamp: http://www.flickr.com/photos/42463857@N02/sets/72157634705207418/

Jasmijn, Liselotte en Rebecca:
We hebben vandaag waterspelletjes gedaan, we werden helemaal nat. We zijn met een boot op een meer gevaren en hebben toen gezwommen. We hebben ook nog een warming-up gedaan. We hadden een mega-luchtkussen en er was een buikschuifbaan en er waren ook badjes.
Marloes:
We gingen het nachtspel doen, ik was niet bang. Ik werd voor het nachtspel misselijk en daarna had ik overgegeven. De volgende ochtend gingen we buikglijden en op een springkussen.

Gabrielle:
We werden wakker gemaakt en we gingen een spooktocht doen. Het was superleuk! En de volgende dag gingen we springen, waterspelen en buikglijden. Maar ik ben gestoken :( En we gingen douchen.

Carlijn:
We hadden gisteren het nachtspel. Iedereen werd wakker gemaakt en het was superleuk. De volgende dag lekker zwemmen, varen, watergevecht en springen op het springkusen! Pannenkoeken voor het avondeten en dan nog even corvee en dan lekker slapen voor de volgende nieuwe leuke dag.

• 22 Juli 2013 - 19:16

Patrick Zantingh:

goedeavond dhaylinn hoe was het nachtspel lekker spannend en was je niet bang, waren de pannekoeken ook lekker bewaar er ook 2 voor mij

nog fijne avond

gr patrick virginia

• 22 Juli 2013 - 20:11

Geert En Wessel:

Wij hebben net de foto's bekeken van alle activiteiten die jullie tot nu toe gedaan hebben.
    Helaas kon ik zondag niet meer mee naar het eiland op de Vinkeveense plassen.
    Wij hoorden ook over een watergevecht op maandag.Dat is wel gaaf.
    Wij nemen aan dat de leiding flink nat is geworden.
    Nog onwijs veel plezier en tot snel!!

Geert (papa Nova) en Wessel.

• 22 Juli 2013 - 20:31

Mariette:

Hallo dan allemaal,
    Dat moet weer super gaaf geweest zijn,duikglijen,een springkussen en ook nog een heus nachtspel ,moesten jullie met de zaklamp door het donker?en waren er engen spoken?
    Hier had ik wel bij willen zijn.......
    Nou jullie worden goed bezig gehouden door de leiding, ze doen geweldig hun best!
    Gaby door wat ben je gestoken waren het de rot muggen weer?Ik hoop dat ze jou de rest van de week met rust laten!
    Leuk dat je wat geschreven hebt,Marloes is toch niet echt ziek geworden he,en Carlijn grappig zoals je over 'en dan nog even corvee' schrijft ,ja dat moet ook gebeuren ,maar dat ben je zo weer vergeten en trouwen tijdens corvee heb je vaak ook heel veel lol!
    Lieve meiden geniet,wij denken aan jullie!
    En Gabrielle je krijgt een dikke kus van oma Lanca,de groeten van Annelies en een knuffel van Carola!
    En natuurlijk een heleboel hugs van ons vier xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxJetje

• 22 Juli 2013 - 23:02

Ronald (vader Rebecca):

Hoi Rebecca,

Wat een bofkont ben jij zeg. Zon, zon en nog eens zon. Lekker ochtend-gymnastieken, waterspelletjes doen, heerlijk varen en ook nog eens zwemmen.

Ik heb alle verhalen gelezen en de foto's en filmpjes bekeken. Dat belooft wat voor de komende dagen! Geniet er maar lekker van, je hebt dat wel verdiend.

Je doet 's nachts zeker geen oog dicht met die warmte, of val je na zo'n mooie drukke dag direct in slaap?

Mis je NORD al een beetje of ben je eindelijk afgekicked?

Liefs, Ronald

• 23 Juli 2013 - 11:40

Amanda( Mamma Van Madelon):

Hoi Madelon,

Zo, jullie hebben gisteren een leuke dag gehad! Spannend, zo'n nachtelijke tocht! En het weer is geweldig! Wel blijven smeren he? ;)

Nou meid, lekker blijven genieten!

Kus mamma

• 23 Juli 2013 - 13:47

Bart & Dorien Dohé:

Hallo Safanne & Terra,

Zo te zien aan alle foto's en de verhalen die nu op de site staan hebben jullie het reuze naar jullie zin. Zonder twijfel ga ik er vanuit dat jullie het nachtspel ook helemaal leuk vonden.
    Ik ben erg benieuwd met welke verhalen jullie straks thuis komen.
    Ongetwijfeld staan jullie nog een hoop leuke dingen te wachten.

Vol verwachting wacht ik op vanavond op het volgende verslag.

Geniet nog heerlijk van alles en tot snel.

Liefs & een grote knuffel.
    Bart en Dorien

• 23 Juli 2013 - 17:50

José Kees:

Lieve Madelon

Wij zien dat jullie het erg gezellig hebben
    En erg leuke dingen doen
    De nachtelijke tocht was zeker erg gaaf en een beetje spannend zeker
    Geniet nog een paar dagen
    Tot zaterdag
    Kusjes en knuffels van opa en oma

• 23 Juli 2013 - 19:06

Annette:

Lieve Carlijn,

Wat hebben jullie weer leuke dingen gedaan en wat heb je daar leuk over geschreven!
    Volgens mij heb je het super naar je zin. Ik hoop dat je ook lekker slaapt, want je hebt al je energie nodig overdag om te kunnen genieten van al die leuke dingen die nog komen!

Ties vraagt iedere dag wanneer je nu eindelijk thuis komt. Hij vindt het maar niks zonder zijn grote zus.

Veel plezier voor iedereen en een dikke kus en knuffel voor jou xxxxxxxxxx

• 24 Juli 2013 - 11:00

Oma En Opa Bontje (van Rebecca):

Hoi Rebecca, wij hebben al de foto's gezien. Wat zijn jullie met een boel meiden zeg en wat een plezier moet dat zijn.
    Wij willen ook nog wel zo jong zijn om dat alles mee te maken het is gewoon niet te geloven wat jij en alle anderen beleven, geweldig.
    Gelukkig hebben jullie goed weer want dat was vorig jaar wel even wat anders .... regen...regen en nog eens regen. Gelukkig hebben jullie veel waterspelletjes met het warme weer, komt dat even mooi uit.
    Geniet er maar fijn van - waren de pannenkoeken lekker -.

Rebecca geniet er met volle teugen van en straks de lange reis naar Kroatië, veel plezier.

Dikke kussen van oma en opa