Dag 5, Woensdag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 5, Woensdag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 5, Woensdag

Door: Angry Birds

24 Juli 2013 | Nederland, Vinkeveen

Rima:
Film gekeken en naar Dofinarium geweest. Knuffel van prijs 3 euro. Onder water met Dolfijnen.

Dhaylinn:
We moesten heel vroeg opstaan en we moesten een lunchpakketje klaarmaken. De rest van de dag was heel leuk in het Dolfinarium. De scouts, explorers en de oudste welpen gingen naar Walibi. We hebben 's avonds patat gegeten en we zijn een flim aan het kijken, Free Willy.

Sara:
Wij zijn vandaag naar het Dolfinarium geweest. We moesten heel lang wachten tot we naar binnen mochten. Daarna zijn we naar de zeeleeuwenshow geweest, die was best leuk. Vervolgens gingen we naar de dolfijnenshow, die was nieuw. Toen gingen we eten en naar de speeltuin. Toen gingen we naar de snorrenshow, team B had gewonnen. De oudere welpen en scouts gingen naar Walibi. Dat is een groot pretpark. 's Avonds aten we patat.

Lana:
We zijn naar het Dolfinarium geweest en de oudere kinderen gingen naar Walibi.

Rianne:
De oudste welpen gingen naar Walibi en de anderen naar Dolfinarium. Voordat we gingen slapen keken we de film Free Willy en vanavond komen de zusters. het was een superleuke dag!

• 24 Juli 2013 - 22:04

Bart & Dorien:

Hoi lieve Terra & Safanne (en de rest),

Wat onwijs gaaf dat jullie naar het Dolfinarium of Walibi zijn geweest.
    Wat zullen jullie dar beide van genoten hebben.

We zijn erg benieuwd naar wat jullie morgen beleeft hebben.
    Heel veel plezier tijdens de laatste 2 dagen en to snel.

Liefs
    Papa en mama

• 24 Juli 2013 - 22:11

Opa Jan En Oma Melchia:

Hallo Anne -Fleur,
    Wij hoorden van Jasmijn dat jullie het heel leuk hebben op het kamp.Wat doen jullie daar veel leuke dingen,en wat hebben jullie het gezellig met elkaar.
    Wij volgen het iedere dag op de site en bekijken de filmpjes.
    Heb je onze kaartjes ontvangen? Wij wensen je nog heel veel plezier en heel veel kusjes van Opa en Oma uit Deventer.

• 24 Juli 2013 - 22:29

Thikra Cats-Toma En André Cats:

Hoi Rima,

Was het leuk in de kano's? We zagen gisteren een mooie foto van jou in een kano!
    Zag je ook hoe snel die dolfijnen zijn?
    Veel plezier nog de komende dagen en vertel ons zaterdag alles wat je hebt beleefd.

Groetjes en kusjes
    Papa , mama en Maurice

• 24 Juli 2013 - 23:02

José Kees V D Sman:

Lieve lon

Wij hebben gelezen dat jullie naar het dolfinarium zijn geweest
    Was erg leuk zeker
    Het hele scouting kamp is een groot feest
    Jullie doen erg leuke dingen
    Hopen dat het weer nog een paar dagen goed blijft

Nog veel plezier

Gr. Opa en oma v d sman

• 24 Juli 2013 - 23:17

Rogier:

Hé Liselotje!

Wat een topweek heb jij daar! Elke dag kijken we uiteraard wat je nu weer hebt beleefd. En allemaggies, wat een hoop verschillende dingen. Je begrijpt, zittend op een kantoor ben ik groen van jaloezie. Ik wil ook kajakken en IK WIL OOK IN DIE ACHTBAAAAAN!!! Van die dingen... en dan een hele week lang. Grutjes!

Geniet van de andere helft van jullie feestweek en ik zie er super naar vooruit je zaterdag weer te kunnen knuffelen.

Kus,

Je oude vader

• 24 Juli 2013 - 23:42

Mariette:

Lieve Bellebel en alle dolfijnwelpjes,

Zo te zien op de foto's was het een geweldige dag.
    Kon de grote zeeleeuw nog fluiten met z'n neus?En mogt je helpen met vis geven?Wij hopen dat je genoten hebt.
    Als avondeten frietjes op zilverfolie dat vond je vorig jaar ook zo leuk ,gaaf dat ze dat dit keer weer doen,lekker.............
    Op een foto zag ik je lekker op bedje liggen naar de film kijken,ben je niet in slaap gevallen tijdens de film?
    Lieve schat denken veel aan je en missen je elke dag Lootje loopt onrustig door het huis naar je te zoeken en Wooly mist je knuffels en z'n rondje wegrennen als jij hem wil pakken.
    Nog heel veel plezier de komen de dagen.
    Dikke knuffels,xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    Ps.ik zag dat je het fotolijstje hebt gekregen het stond bij je bed,vind je hem leuk?heb je de achterkant van de foto gezien.......schudden met die billen(dit deed je al heel goed toen je klein was,hihihi)
    En vandaag kregen wij je kaartje hartstikke lief!!
    Kusjes mamsie,papsie,Lootje en Wooly .o,ja en de groeten van Ferry

• 25 Juli 2013 - 11:00

Ronald :

Dag Rebecca,

HET MOET NU NIET GEKKER WORDEN ZEG!

Lekker naar Walibi in de achtbanen. En ik maar werken. Dat is toch niet eerlijk. Jullie worden toch wel erg verwend door de leiding. Deze week kan niet meer stuk met al dat mooie weer en (water)pret. Ik ben heel benieuwd wat jullie vandaag en morgen gaan doen. Disneyland Parijs, Efteling, patat en ijsjes eten ... of lekker luieren op de hangmat? Wie zal het zeggen?

Wat een leuke kaart heb je naar Nathan gestuurd. Hij is er erg blij mee.

Nou meid, geniet er nog maar lekker van.

Liefs, Ronald (en Mary en Nathan en een kopje van Minoes)

• 25 Juli 2013 - 11:25

Oma En Opa Bontje (van Rebecca):

Hey Rebecca,

Het kan niet op hè, nu naar Walibi geweest. Zijn jullie daar lopend naar toe gegaan? Jullie zijn daar zeker lekker moe aangekomen. Oma en ik zagen op de foto's dat jullie ook in de achtbaan zijn geweest, griezelig zeker en maar gillen, wij konden het bijna hier in Zoetermeer horen.
    Jou hebben we nog niet op een foto kunnen zien of zijn wij nou kippig. Maar er staan ook zo veel meiden op de foto's (zodat je door al die meisjes een meisje niet ziet staan).
    Wij zijn benieuwd wat jullie vandaag weer wat leuks gaan beleven, dat lezen we dan morgen weer.
    Het zal best weer een dag vol verrassingen worden.
    Jullie groep is niet naar het Dolfinarium geweest (zijn ze daar ook lopend naar toe gegaan?).
    Rebecca, wij zijn zeer benieuwd naar jullie activiteiten vandaag en geniet er met volle teugen van want dat heb je niet iedere dag.

Dikke kussen van oma en opa.

• 25 Juli 2013 - 12:20

Virginia:

Lieve Dhaylinn,

Wat leuk zeg naar het dolfinarium, was het lang reizen of viel het wel mee? Volgens mij is het wel heel erg leuk daar op kamp. Geniet er maar lekker van.
    Veel plezier en dikke kus van ons allemaal,

papa en Virginia

• 25 Juli 2013 - 14:31

Ramona:

Hoi meiden

hebben jullie mijn kaartje nog gehad. Zit nu met jessy bij patrici. De meiden komen volgende week een keer spelen. Heb thuis lekker alles opgeruimd. Mis jullie wel. Xxxxx tot zaterdag

• 25 Juli 2013 - 14:49

Diana:

Hoi lieve Elise en Floor,

Wat hebben jullie veel gedaan deze week, zwemmen, kanoeen, naar het dolfinarium en dan ook nog prachtig weer. Jullie scoutingkamp kan niet meer stuk.
    Geniet nog lekker van de laatste 2 dagen.
    We missen jullie wel hoor!!
    dikke knuffels papa, mama en Stef

• 25 Juli 2013 - 14:54

Oma:

Hoi meiden

Zo ik zie dat jullie wel heel veel leuke dingen doen.

En jullie hebben het SUPPER naar je zin.

Veel plezier vrijdag.

Tot zaterdag. xxx

• 25 Juli 2013 - 19:46

Esther Groeneweg:

hi lieve suzanne
    hoe is het daar??? na alles wat ik heb gelezen vast erg leuk
    jullie doen allemaal hele leuke dingen
    was je nog bang tijdens het nachtspel
    en wat hebben jullie allemaal een leuk roze t shirt staat er nog iets op
    ik mis je wel heel erg hoor het is echt veel te stil in huis en ik mis je knuffels
    maar als ik zo al die leuke dingen lees en zie dan maakt dat een hoop goed
    heb nog veel plezier met zijn allen daar en tot zaterdag
    dag moppie I LOVE YOU xx mama