Dag 2, Zondag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 2, Zondag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 2, Zondag

Door: Twisters

21 Juli 2013 | Nederland, Vinkeveen

Elise:
We hebben een speurtocht gedaan. En we hebben de tijdmachine gemaakt van Professor Plof en daardoor Satoko Kitahara ontmoet. En we hebben in het meer gezwommen. En we hebben Mireille en Vera in het water geduwd.

Madelon:
We gingen eerst een speurtocht doen en toen moesten we de energiestaven zoeken met pijlen. En toen gingen we met de auto naar een meer en daar gingen we in zwemmen en toen gingen we terug. Toen gingen we eten, we aten aardappel, wortels en vistick. het was erg lekker en ik heb ananas gegeten.

Noelle:
We hebben in de ochtend voor den tijdmachine een speurtocht gedaan. We moesten energiestaven zoeken. We hebben in de middag met een boot naar een eiland gevaren. Dat was heel leuk en we gingen daar zwemmen. Na het avondeten gingen we de leiding in het water duwen.

Zoe:
We hadden een tijdmachine gemaakt en we hadden uitgerust en in het meer gezwommen en een speurtocht gedaan. We moesten eneriestaven zoeken en we hebben Vera in het water geduwt. Na het avondeten moesten we opruimen .

Romy:
In het vandaag in een boot gezeten en toen kwamen we bij een eiland hij was in de zee en toen mochten we erin zwemmen. We hebben een tijdmachine gemaakt, toen gingen we een speurtocht doen. In de ochtend en in de middagn hebben we gegeten en in de avond, en toen na het eten hebben we Mireille in het zwembad geduwt.

Jamie:
We hebben vandaag in het meer gezwommen en we hebben een speurtocht gedaan om de tijdmachine moesten we een speurtocht doen. En we gingen in een boot en we hebben veel leuke spelletjes gedaan. En we hebben avondgegeten en ochtend- en middageten en dat was heel erg lekker eten.

• 21 Juli 2013 - 20:11

Bart En Dorien Dohé:

Hallo Safanne, Terra en alle ander meiden,

Zo te lezen hebben jullie weer een fantastische dag gehad vandaag ! Lekker weer, varen, zwemmen een tijdmachine maken en dan ook nog de leiding in het water gooien ! WOW !

Heel veel plezier de komende dagen en geniet ervan !

Bart en Dorien

• 21 Juli 2013 - 21:03

Chris Papa Van Elise:

hoi elise en floor, en alle andere meiden (en de professor natuurlijk),

Hartstikke leuk wat jullie daar doen, ik wordt bijna jaloers.
    Wij hebben alleen maar regen in den haag ;-)

groetjes!

• 21 Juli 2013 - 21:39

Nicole Van Dam:

Hallo meiden,

Wat klinkt het gezellig allemaal!

Heel veel plezier!

Liefs van Nicole (mama van Noëlle)

• 21 Juli 2013 - 21:47

Fedor En Chantal:

Hoi meiden,

Wat hebben jullie het al getroffen met het weer!!
    Wij wensen jullie nog heel veel plezier met al het leuks wat jullie nog gaan doen.

Groetjes van Fedor en Chantal, de papa en mama van Rianne en Manon.

• 21 Juli 2013 - 22:08

David En Bianca:

Hallo Femke, ik hoop dat jullie voldoende energiestaven gevonden hebben! Veel plezier op het water,

David en Bianca

• 21 Juli 2013 - 22:17

Amanda En Leon:

Hoi Madelon,

Leuk om je stukje te lezen! Volgens ons heb jij het prima naar je zin. De foto's zien er gezellig uit. Veel plezier morgen. Wij gaan morgen terug naar huis.

Kus pappa en mamma.

• 21 Juli 2013 - 22:22

Opa En Oma Den Hollander:

hoi meiden

Leuk dat jullie wat van je laat horen.

En dat jullie het zo leuk hebben.

Heel veel plezier.

oma en opa xxx

• 21 Juli 2013 - 23:12

Veronica Sonneborn:

Het ziet er weer gezellig uit, en wat een prachtig weer, veel plezier ( oma van Noëlle )

• 21 Juli 2013 - 23:18

Kaj Molenaar:

He Jamy en Romy (en Steef)

Wat doen jullie leuke dingen zeg!
    Ik mis jullie wel hoor...
    Het is hier best stil zonder jullie
    in de straat!
    Heel veel plezier nog daar en tot
    over een paar dagen!
    Dikke kus van Kaj

• 21 Juli 2013 - 23:32

Mariette:

Lieve GabyBelle,Lijne en MLoes

Op de foto's ziet het er mega gezellig uit,ik heb jullie allemaal al gespot de de foto's !
    De hele groep in roze t shirt geweldig hetlijkt wel een roze wolk.
    Dat jullie zulk mooi weer hebben is natuurlijk helemaal te gek,wel even wat anders dan vorig jaar met al die regen(maar ook toen hadden jullie veel lol)
    Lieve Belle je krijgt van iedereen hier de groetjes en Ferry mist je!
    Lieve meiden wees lief voor elkaar en maak veel plezier!

Een hele dikke vette knuffel van ons,een natte lebber van Loot en een uitgekauwde grasspriet van Wooly

Papsie MP en mamsie Jetje

• 21 Juli 2013 - 23:54

José Kees:

Lieve Madelon

Leuk stukje heb jij geschreven
    Maak lekker veel plezier en lol
    Gr. Aan al je vriendinnen

Gr. En knuffels van opa en oma v d sman

• 22 Juli 2013 - 00:03

Heleen En Mike:

Hallo Eline en alle andere welpen,
    het klinkt allemaal heel leuk en fijn dat jullie lekker kunnen zwemmen met dit weer! Veel plezier nog!
    Heleen, Mike en Luc

(en Puck en Snuf)

• 22 Juli 2013 - 07:40

Yvonne En Mathieu:

Hallo Sara, Ilse en alle andere welpen,

Wat een gave dingen doen jullie op kamp! We hebben jullie ontbijtfoto's en natuurlijk de wave gezien en het ziet er allemaal heel erg gezellig uit.
    Bij ons gaat alles goed, alhoewel we jullie wel missen want nu moeten we steeds zelf onze rotzooi opruimen ;-)
    Groetjes van Mathieu, Yvonne, Stampertje en Snoesie

• 22 Juli 2013 - 08:23

Jebels:

Lieve Mirthe,

Je bed slaapt heerlijk maar ik mis de snoepjes heel erg! Gaaf dat jullie nu veel zwemmen en varen want het is wel 10 graden te warm voor jou, toch?!

Een heel lief kopje en poot van Jebels

• 22 Juli 2013 - 09:00

Opa En Oma Wortel:

Lieve Nova

Wat boffen jullie met het weer en ik lees dat jullie heel erg genieten .nog heel veel plezier met elkaar en dikke kus van ons !

• 22 Juli 2013 - 09:13

Patrick & Annette & Ties:

Hoi lieve Carlijn ( Bel en Marloes),

Het ziet er allemaal te gek uit en wat een super weer hebben jullie.
    Ik ben stiekem wel een beetje jaloers hoor!!!! gezellig varen zwemmen plezier maken en wij moeten gewoon werken. We hebben dit weekend wel een gezellig feestje gehad bij Suzanne met een BBQ en hebben met Ties lekker in het zwembad gespeelt. Papa heeft de halve zondag gewerkt aan een verrassing voor als je terug komt!!!

Heel veel liefs van ons allemaal en een dikke kus en knuffel voor Carlijn :-)

• 22 Juli 2013 - 12:15

Karin, Sander & Koen:

Hoi lieve Lis en alle andere meiden en leiding,

Ziet er helemaal leuk en gezellig uit op de foto's!
    Heerlijk!!!! Geniet er allemaal lekker van!

kusss
    Sander, Karin & Koen

• 22 Juli 2013 - 13:45

Patrick,virginia:

hallo dahylinn heb je lekker gevaren en gezwommen, geniet er maar lekker van, gelukkig heb je ook mooi weer

gr patrick,virginia