Dag 1, Zaterdag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Dag 1, Zaterdag - Reisverslag uit Vinkeveen, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Dag 1, Zaterdag

Door: Legoblokjes

20 Juli 2013 | Nederland, Vinkeveen

Amelie:
Vandaag gingen we eerst openen. Daarna gingen de we de namen doen. We hebben ook een tijdmachine getekend. Daarna moesten we onze namen op een blad schrijven en we gaan vanavond nog een spel doen.

Danielle:
Ik heb vandaag namenspelltjes gedaan en heel lekker gegeten. Ik heb een hamburgen er meen wit broodje en 2 knakworstjes op een bruine boterham op. En ik slaap naast Floor en Noelle.

Floor:
Vandaag gingen we allemaal spelletjes doen. We hebben naamspelletjes gedaan zodat we weten hoe iedereen heet. Ik heb lekker gegeten, een hamburger en 2 knakworstjes en ik heb mijn toetje op. Ik slaap naast Danielle aan de linkerkant. Ik vond het leuk vandaag.

Femke:
We hebben vandaag nog niet zo veel gedaan maar we hebben wel spelletjes gedaan. Toen hebben we alles uitgepakt en gingen we lekker chillen!!!!!

Nikki:
Vandaag hebben we nog niet veel gedaan. We hebben alleen nog maar namenspelletjes gedaan en gegeten.

Stephanie:
Vandaag heben we nog niet zoveel gedaan. We hebben alleen nog maar spelletjes gedaan maar het was wel leuk. We hebben als avondeten hamburger en knakworst met brood en allemaal beleg gegeten. Straks gaan we slapen.

• 20 Juli 2013 - 20:14

Gerard En Nienke Van De Sande:

Hoi Danielle, zo te lezen is het daar heel gezellig! Maak maar veel
    Plezier en tot over een paar daagjes!
    groetjes Papa,Mama,Tessa en Anouk!

• 21 Juli 2013 - 00:21

Kees José:

Hoi Femke
    Hele fijne week met alle meiden
    En doe Madelon de groetjes van ons
    Opa oma v d sman
    Tot volgende week

• 21 Juli 2013 - 08:39

Ilse:

Wij hopen dat jullie het allemaal helemaal te gek hebben daar! En vandaag lekker veel chillen en houd het COOL!!!
    Papa en mama van Mirthe

• 21 Juli 2013 - 09:24

Leon En Amanda:

Hoi meiden,

We hopen dat jullie het super naar jullie zin hebben. Leuk om jullie berichtjes te lezen. Heel veel plezier vandaag!! Madelon, dikke knuffel van pappa en mamma.

• 21 Juli 2013 - 09:38

Jetje & Mark-Peter:

Lieve Gabrielle,

Volgens mij heeft de leiding voor jullie een hele leuke locatie geregeld waar deze week veel lol beleefd gaat worden. En het weer zit nu ook mee dus maak er voor vandaag een top-dag van! Groetjes & knuffels uit Leidschendam,

Papa, mama, Baloo en Wooly

• 21 Juli 2013 - 10:32

Debbie (moeder Marloes):

Dag lieve Marloes (en allemaal),
    jullie eerste berichten klinken alweer goed. Het lijkt me heel gezellig daar.
    We waren je toilettas vergeten in te pakken, maar ik heb 'm bij Geert, de vader van Nova, afgegeven en omdat die vandaag toch weer komt, is hij zo aardig om 'm mee te nemen. Ik ben heel benieuwd wat jullie allemaal nog voor leuke dingen gaan doen. Heel veel plezier gewenst en tot de volgende keer!
    Groeten van Papa, mama en Daan.

• 21 Juli 2013 - 13:13

Kees Jose:

Hoi Madelon

Wij wensen jou een hele fijne dag
    Gr. Opa oma

• 21 Juli 2013 - 13:26

David En Bianca:

Hallo Femke en Madelon,
    Ik zie dat het heel gezellig is. We missen je nu al!

Veel plezier vandaag,

Papa, Mama en Florine

• 21 Juli 2013 - 17:45

Ramona Marc:

hoi meiden

is het leuk daar. wij hebben lekker thuis gezeten en gelegen in het zwembad xxx

• 21 Juli 2013 - 19:16

Annette:

Lieve Carlijn,

Volgens mij hebben jullie het heerlijk! Een leuke plek, mooi weer en plezier.
    Geniet maar lekker hoor.

Een dikke kus en een knuffel van papa, mama, Ties en Tof (ook voor Bel & Marloes)

• 21 Juli 2013 - 19:21

Annette:

Lieve Carlijn,

Volgens mij hebben jullie het heerlijk! Een leuke plek, mooi weer en veel plezier.

Geniet er maar van.

Dikke kus en knuffel van papa, mama, Ties en Tof (ook voor Bel en Marloes)

• 21 Juli 2013 - 21:08

Diana (mama Van Floor):

hoi floor en andere meiden,

wat hebben jullie lekker gegeten daar zeg, smeren jullie je nog goed in met al die zon??

heel veel plezier nog de komende dagen,

dikke knuffel, mama