dinsdag 10 juli - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu dinsdag 10 juli - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

dinsdag 10 juli

Door: shantiwelpen

10 Juli 2012 | Nederland, Boskoop

beste ouders,

vandaag hebben s’ochtends primitief gekookt. we hebben broodjes gebakken boven het kampvuur, cakejes versierd, pizza’s gemaakt en cocktails gemixt. Dit hebben we als lunch op. s’middags kwam potige smurf op bezoek in de sporthal en hebben we spelletjes gedaan om alvast in de stemming te komen voor de verjaardag van grote smurf. Ook kwam natuur smurf langs waarmee we de natuur beter hebben leren kennen. Na het avondeten hebben we levend bingo gespeeld.

Groetjes paddenstoel geel
rebecca, roos, floreane, carlijn, dhaylinn

Volg ons ook op Facebook en Twitter voor foto's en om op de hoogte te blijven van de nieuwste nieuwtjes!!

Facebook: http://www.facebook.com/welpenlv.satokokitahara.5
Twitter: https://twitter.com/Welpenlv

• 10 Juli 2012 - 17:14

Oma Bolleboom:

lieve marloes
    wat doen jullie leuke dingen daar. en bedankt voor je kaart. woensdag komt mama je weer halen.jammer misschien, maar dan volgt er weer wat leuks.VAKANTIE in Frankrijk. groeten van oma en opa

• 10 Juli 2012 - 18:26

Ronald En Mary:

Hoi smurfen uit de gele paddestoel!

Nou, zo primitief vind ik dat koken van jullie niet!
    Ik vind het eigenlijk best wel ingewikkeld: bakken boven een kampvuur, pizza's maken, coctails shaken...
    Kunnen jullie dat ook niet een keer bij ons komen doen? Maar laat Potige Smurf dan maar thuis, want die eet vast alles op ;-)
    Wordt vast een knalfeest, die verjaardag van Grote Smurf... Ik wilde dat we erbij konden zijn!

Veel plezier de komende dagen, groetjes van papa Ronald, mama Mary en natuurlijk Pubersmurf Nathan en Poezensmurf Minoes

• 10 Juli 2012 - 19:16

Nicole Van Dam:

Het klinkt allemaal erg leuk wat jullie doen daar. Hopelijk valt de regen een beetje mee! Heel veel plezier nog de rest van de week.
    Liefs van Nicole (mama van Noëlle)

• 10 Juli 2012 - 19:17

Mama Jetje:

Hay kleine Gabrielle smurf
    Ik hoop dat het vandaag allemaal goed is gegaan met de gym en dat je vannacht geen pijn in je knietjes krijgt.Ik mis je wel hoor en Lootje vind het ook maar raar dat je er niet bent
    Vanavond komt papa weer thuis dus dan ben ik al wat minder alleen.
    Bedankt voor je leuke kaart.ga nog lekker heel veel plezier beleven!
    Maar als je zondag voor ons broodjes wil bakken doen we dat gewoon in de oven, goed?De sate-tjes mogen op het vuurtje buiten,okee.
    Heel veel smurfen knuffels van je mamsy en stinky Loot xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 10 Juli 2012 - 19:20

Patrick & Annette:

Wauw, wat zal die lunch heerlijk gesmaakt hebben. Carlijn, gaan wij op vakantie ook cocktails maken?
    Klinkt weer gezellig allemaal dames, wat jullie meemaken.
    Carlijn, Ties blijft maar vragen waar is Carlijn nou? Hij vindt het maar gek dat er niet bent.
    Veel plezier weer en wij kijken uit naar het volgende verslag.
    Dikke kus papa, mama &Ties

• 10 Juli 2012 - 21:03

Debbie, Rob En Daan:

Hoi Marloes,
    Wat lijkt het ons een gezellig kamp. Maar jullie hebben het wel druk zeg! In de vakantie maar lekker uitrusten. Voor jou zit het er al bijna op. We komen je morgen weer halen. Dat is jammer, maar wij zijn wel heel blij om je dan weer te zien! Groetjes van pappa, mamma en Daan.

• 11 Juli 2012 - 06:57

Angelina:

Lieve Floreanne en Roos,

Heerlijk wat jullie allemaal hebben gedaan. Leuk dat jullie ook hebben gegymd. Ben benieuwd wat jullie vandaag zullen doen. Hoop dat het weer nog opknapt het heeft hier zo een beetje de hele dinsdag nacht tot vanochtend flink geregend.
    Heel veel plezier en we zien uit naar het volgende bericht. Nemen jullie het cocktail recept mee. Kunnen we het ook thuis uit proberen. groetjes mama

• 11 Juli 2012 - 08:15

Martine:

Hmmmmmmmm, dat klinkt heel lekker allemaal!
    Kan niet wachten tot jullie weer terug zijn en Kiki-smurf ook zo'n heerlijk ontbijt voor ons maakt (in Frankrijk?)!!
    Bedankt voor je lieve briefje.
    En Carlijn smurf bedankt voor je leuke kaart. Er is weer post naar jullie onderweg.... Ben benieuwd wanneer de post-smurf die komt brengen ;-)
    Heel veel plezier en tot smurfs
    Xxxx van ons allemaal
    papa, mama, Lilly en Tobias

• 11 Juli 2012 - 08:50

Anita Van Kempen:

Hey lief moppie,

Ben jij even een bofferd! Worteltjes!
    We missen jou wel hoor, kleine sprinkhaan. Hoop dat je het super leuk hebt en gaan je zaterdag enorm knuffelen.
    Love you
    Heel veel kusjes van papa en mij
    en natuurlijk van je grote broer en de twee kleine muisjes

• 11 Juli 2012 - 10:03

Opa E Oma Ram:

lieve Jullie wat een leuke foto is het.Wat doen jullie veel .En allemaal van die leuke dingen ik hoop maar dat jullie genieten tussen de regen door laat dat s,.nacht maar vallen dag lieverd

• 11 Juli 2012 - 10:03

Opa E Oma Ram:

• 11 Juli 2012 - 15:18

Vivi:

Heey Smurfin Belle
    Hoe waren je zelf gebakken broodjes ?
    En heb je een leuk dansje bedacht voor de grote smurf ? Geef je hem wel een dikke kus van mij voor zijn verjaardag ?
    Wat ontzettend leuk en lief dat je mij en ome Marc en tante Valedie een kaart hebt gestuurd!!! En we gaan zeker weer snel naar de Efteling toe!!!!
    Ik mis je wel hoor, dus kom je snel terug?
    Nog veel plezier met alle andere smurfjes xxx Vivi

• 11 Juli 2012 - 17:48

Papa En Wessel:

Lieve Lieve Nova en Mama,
    Hebben jullie het nog een beetje naar jullie zin? Als wij de reisverslagen lezen, gaan wij er wel van uit. Even terugkomen op de vorige keer: Wij zijn helemaal niet naar het smurfenstrand geweest en het was ook geen 25 graden. Ik ga ervan uit dat de kookstaf het fantastisch doet in die kleine keuken. Nog heel veel plezier en tot snel. Kusjes Papa en Wessel