Woensdag 11 juli - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu Woensdag 11 juli - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

Woensdag 11 juli

Door: shantiwelpen

11 Juli 2012 | Nederland, Boskoop

Beste ouders,

Vandaag een verslag vanuit de leiding i.p.v. van de kinderen. Helaas is het aftellen begonnen, nog maar twee dagen en dan gaan we het smurfendorp weer verlaten.

Gisteravond kwam er wel heel speciaal bezoek langs. De smurfendokter met zijn smurf-assistenten kwam langs. Allemaal verschillende ziektes hadden de meiden, maar de kippenziekte was toch wel favouriet. Na vele verbandjes en pilletjes waren alle meiden weer beter en kon er heerlijk geslapen worden. Dit deden de meiden dan ook heerlijk.

Vandaag stond er een uitje op het programma. Na het maken van een broodpakketje en het pakken van onze tas gingen we richting het zwembad. Lekker spetteren en spatteren in het water. Een hele leuke dag voor de meide. Twee meiden konden helaas niet mee zwemmen, deze meiden zijn met een aantal leiding naar de bioscoop gegaan. Gezellig een film kijken en daarna even het shoppen inhalen! Ook voor deze meiden een gezellige dag.

Bij thuiskomt waren de tafels alweer gedekt met alluminiumfolie voor het eten van patat van de tafel. Na afloop een lekker knetterijsje en nu zitten de meiden voor de film, de smurfen en de blauwe maan.

Na de film lekker naar bed, energie opdoen voor morgen en dan morgen weer op naar een gezellige dag.

Fijne avond allemaal,
Groetjes van de leiding.

• 11 Juli 2012 - 17:51

Mark-Peter:

Lieve Gabrielle, ik hoop niet dat je met kippenkoorts thuis komt meissie! En jammer ook van al die frietjes die je van de tafel mocht eten: je houdt daar niet zo van...toch??? Bofkont!

Hele dikke blauwe knuffel van papa-smurf

• 11 Juli 2012 - 18:16

Sylvia & Ed:

Hoi Marielle, vandaag lekker gezwommen en patat gegeten, beter kan gewoon niet. Wat gaaf zeg zo'n kamp, ik wil volgend jaar ook wel mee.
    Veel plezier, een dikke kus mama en papa

• 11 Juli 2012 - 18:35

Angelina:

Liever Floreanne en Roos,

Ben benieuwd van welke ziekte jullie gisteren avond zijn genezen. We kregen vandaag jullie kaartje in de bus. Misschien kon de smurfendokter ook wat aan de prik die Floor heeft gekregen doen? Ik hoop dat het weer gaat Floreanne. Ze moeten jou wel altijd hebben he!
    Altijd leuk he frietjes van de tafel en zwemmen natuurlijk ook. Was het binnen of ook buiten?

Veel plezier morgen.

kus mama en groetjes ook van papa en William

• 11 Juli 2012 - 18:47

Fedor En Chantal:

Lieve Rianne,
    Mis je je zusje al een beetje? Ze ligt hier nu op de bank, en ze heeft bijna 40 graden koorts. Ze vindt het heel jammer dat ze er niet meer bij kan zijn.
    Helaas heeft de smurfendokter haar niet beter kunnen maken.
    Wij wensen je nog veel plezier met alle leuke dingen die je nog gaat op smurfenkamp.
    Groetjes, en een dikke knuffel van papa, mama en Manon.

• 11 Juli 2012 - 18:57

Dhaylinn:

hallo dhaylinn heb je het leuk daar en waarschijnlijk ben je naar de film geweest, zeker van de smurfen.
    we missen je wel groetejes papa virginia keynai en lhyam

• 11 Juli 2012 - 19:05

Sanja, Wil En Lana:

Vandaag je kaartje ontvangen. Heb jij nog een kaartje ontvangen? Wij missen je ook, hoor. Maak er nog een paar leuke dagen van.
    Knuffel van ons allemaal.

• 11 Juli 2012 - 19:16

Leiding Inge:

hoi lieve meisjes! ik lees dat jullie het leuk hebben gehad vandaag. heel veel plezier nog de laatste 2 dagen en voorzichtig doen he! Groetjes aan de andere leiding en succes! haha, xx Inge

• 11 Juli 2012 - 19:37

Martine En Jim:

Lieve Kiki,
    Vandaag alweer een brief van je gekregen! We hopen dat je vierde dag de fijnste wordt!! Heb je onze kaartjes ook al gekregen? Bah vies zeg smurfenfriet van tafel ;-p ... En zwemmen vind je ook helemaal niet leuk ;-)
    GRAPJE!!
    Papa en Tobias komen je zaterdagochtend ophalen.
    Lieve schat, geniet nog. Dikke knuffel van ons allemaal en tot smurfs
    XXX Papa en mama

• 11 Juli 2012 - 19:55

Patrick & Annette:

Tjonge tjonge,.... Patat van tafel en daarne film kijken!!! Dit is geen kamp meer maar een droom!! Geniet er maar heerlijk van en we zijn erg benieuwd wat morgen brengt. Veel liefs voor iedereen en een knuffel en kus voor Carlijnsmurf!!!

• 11 Juli 2012 - 19:57

Opa En Oma H:

Lieve Fleur, wat een belevenissen weer vandaag.
    Die dokter was zeker wel eng want daar houd je niet zo van !!!
    Maar wel lekkere patatjes.Heb je de kaarten ontvangen ?
    Kom als je thuis bent maar gauw vertellen .Daar kijke
    n we naar uit.
    Liefs en dikke knuffel van opa -oma

• 11 Juli 2012 - 20:02

Opa En Oma H:

Lieve Fleur
    Wat een leuke dingen allemaal. Alleen die dokter ;ijkt me eng hoor.
    Geniet nog maar van de komende dagen. Vast heel gezellig.
    Kom als je thuis bent maar gauw vertellen. We zijn benieuwd.
    Liefs opa en oma

• 11 Juli 2012 - 20:51

Marloes:

Hallo meiden en leiding van het smurfenkamp,
    wat hebben we weer een leuke dingen gedaan vandaag, he. Vooral het zwemmen vond ik leuk, want daar hou ik erg van. Ik ben nu weg, want ik ga met vakantie (ook leuk), maar ik mis het kamp en jullie al wel hoor.
    Allemaal nog een heel fijn kamp en een prettige vakantie gewenst!
    Groetjes van Marloes.

• 12 Juli 2012 - 06:43

Julie:

lieve iedereen met mij gaat het al wat beter ik hoop op vrijdag terug te kunnen maar ik heb heel veel hoofdpijn en me nek doet heel erg pijn heel veel plezier vandaag groetjes julie

• 12 Juli 2012 - 15:46

Mary En Ronald:

Hoi Rebecca,

Jeetje wat vliegt jullie smurfenkamp snel om... nog maar 1 1/2 dagje en dan komen we je weer halen.

Zorg je dan wel dat de kippenziekte over is? Want als het zo besmettelijk is, krijgen wij het misschien ook!

Geniet nog maar van de laatste smurfendagen en de bonte avond.

Veel liefs, mama en papa