dag 6 12 juli - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu dag 6 12 juli - Reisverslag uit Boskoop, Nederland van shantiwelpen - WaarBenJij.nu

dag 6 12 juli

Door: shantiwelpen

12 Juli 2012 | Nederland, Boskoop

Hallo allen ouders en anderen lezers

Vandaag hebben wij gekanood en een mooi sleutel hanger gemaakt van de smurfen als herdenking. In de middag hebben wij allemaal verschillende speletjes gedaan met water. Zoals buikgleiden en spons overgooien. Daarna hebben sommigen kinderen ook in de sloot gezwommen. Als avond eten hebben we lekkere blauwe/groen spagetti gegeten.
Zometeen hebben wij nog een avond spel in het bos dit zal levend smurfen stratego zijn.

Morgen horen jullie weer van ons

Groetjes van alles smurfen en met namen de groene paddenstoel
(Michelle, Marielle, Fleur, Jamy, Romy en Joey)

Volg ons ook op Facebook en Twitter voor foto's en om op de hoogte te blijven van de nieuwste nieuwtjes!!

Facebook: http://www.facebook.com/welpenlv.satokokitahara.5
Twitter: https://twitter.com/Welpenlv

• 12 Juli 2012 - 16:56

Lilly:

He Kiki ik ben benieuwt hoe het met je gaat en of je het de laatste paar dagen wel naar je zin hebt gehad de kikkertjes zijn al weg en ik heb de groetjes en een aai over zijn bol die van jouw ook weg gelaten nou veel groetjes en nog veel plezier Lilly

• 12 Juli 2012 - 19:56

Sylvia & Ed:

Hoi Mariëlle, het is weer een mooie dag geworden met lekker kanovaren en zwemmen. Nog veel plezier de laatste dag. Dikke kus aan de groene paddenstoel en de rest. Nog veel plezier mama en papa

• 12 Juli 2012 - 20:58

Heleen , Mike En Luc:

Hallo smurfjes, zijn jullie al een beetje blauw van al dat smurfeneten? Nog maar twee nachtjes en dan is het weer voorbij! Nog heel veel plezier allemaal en voor Eline een hele dikke kus! Wij vinden een week kamp best lang, zoveel nachtjes ben je nog nooit op stap geweest. We zijn zo benieuwd hoe je het allemaal vindt,, Vast wel heel gaaf als we lezen wat voor een leuke dingen jullie allemaal doen!!!
    Tot zaterdag! Kus van papa, mama en Luc

• 13 Juli 2012 - 06:06

Angelina:

Lieve Roos en FLoreanne,

WAt een leuke dag weer. Goed om te zien dat jullie lekker in je bikini hebben kunnen spelen met het water. Toch nog een beetje zomer gevoel. Lukte het met de kano met al die waterlelies. Het waren er echt veel. Hopelijk ook veel plezier gehad met het levend smurfen stratego. Nu nog een hoop lol vanavond op de bonte avond. Tot zaterdag ochtend!Kus en knufels van papa, mama en William

• 13 Juli 2012 - 07:30

Dorien & Bart:

Goede dag lieve Safanne & Terra,

Wat een hoop pret hebben jullie zo te zien gehad met alle waterspellentjes. Ik ben benieuwd of jullie nog in de sloot hebben gelegen. Voor vandaag nog een hele leuke en hopelijk ook nog wat droge dag toegewenst. En voor vanavond een mega leuke bote avond als afsluiter voor iedereen.

Tot morgen en geniet tot de laatste seconde.
    Liefs, papa en mama

• 13 Juli 2012 - 08:02

Fedor En Chantal:

Hoi Rianne,
    Wat leuk dat je toch nog in de sloot kon zwemmen. Het was natuurlijk ook lekker weer. Met Manon gaat het gelukkig een stuk beter, maar ze heeft nog steeds keelpijn.
    Nog veel plezier met de bonte avond, en tot morgen.
    Kusjes, papa en mama.

• 13 Juli 2012 - 09:04

Annette:

Lieve smurfdames, jullie hebben wel een hoop nattigheid deze week. Niet alleen door de regen, maar ook door de spelletjes. Nog 1 nachtje slapen en dan komen we je ophalen Carlijn! Het is veel te stil in huis ;-).
    Geniet van jullie laatste dag en tot morgen.
    Dikke kus,
    Papa & mama & Ties

• 13 Juli 2012 - 13:00

Mary En Ronald:

Heej Rebecca,

Als je dit berichtje leest, is de week bijna om. Wat hebben jullie enorm veel leuke dingen gedaan zeg. Complimenten aan de leiding die dit allemaal verzonnen en begeleid heeft!
    Leuk dat het weer gisteren goed genoeg was om waterspelletjes te doen.

Morgenochtend komen we je weer ophalen. Volgens ons is Nathan stiekem best blij dat zijn zus weer terugkomt...

Dikke kus van mama en papa

• 13 Juli 2012 - 17:53

Leiding Inge:

Hooi meiden, jullie hebben nu jullie laatste dag gehad. Het vast vast een hele gezellige kamperen. De leiding heeft goed hun best gedaan voor jullie!! Dus dat is wel een applausje waard tot? Laat jullie maar eens horen! BEDANKT SUPER LEIDING!! Ik hoor jullie niet, dat kan best harder!! Haha. Goed zo. Slaapwekkend nog voor de laatste nacht. En allemaal een fijne vakantie gewenst. Xbox inge

• 13 Juli 2012 - 17:54

Typfoutje:

Ik bedoel natuurlijk slaapwekkend en xxxx inge

• 13 Juli 2012 - 17:54

Hoow: